شناسهٔ خبر: 147785 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نشست ویژه سه فراکسیون سیاسی مجلس درباره نابسامانی‌های اقتصادی

امیر خجسته/* نماینده مردم همدان گفت: هم نشست ویژه‌ای در هفته آینده خواهیم داشت تا بر اساس آن از رئیس‌جمهور بخواهیم تا در تیم اقتصادی خود یک بازنگری انجام دهد تا از شرایط کنونی خارج شویم.

به گزارش«نماینده»، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه سکوتی در فراکسیون‌های مجلس در پی این نابسامانی‌های اقتصادی وجود داشت، بنابراین لازم بود فراکسیون‌ها وارد شده،‌دفاع کنند و برنامه بدهند.

وی افزود: لازم است فراکسیون‌های سیاسی مجلس از رئیس‌جمهور بخواهند تا به مجلس بیاید و درباره این وضعیت نابسامان اقتصادی پاسخگو باشد، همچنین وزرا هم در این بین باید توضیح دهند.

خجسته همچنین تصریح کرد: امروز هم در پی التهابات بازار ارز و همچنین برخی نابسامانی‌های اقتصادی و گرانی‌ها سه فراکسیون نمایندگان ولایی، امید و مستقلان وارد شدند و بر این اساس نامه‌ای با امضای ۲۰۰ نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور نوشتند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طی این نامه نمایندگان از رئیس‌جمهور خواستند تا افراد کارآمد، فراجناحی، متخصص و تحول‌گرایی را در تیم اقتصادی خود بیاورد تا از این بحران اقتصادی خارج شویم.

وی بر همین اساس اضافه کرد: به موجب این نامه هم نشست ویژه‌ای در هفته آینده خواهیم داشت تا بر اساس آن از رئیس‌جمهور بخواهیم تا در تیم اقتصادی خود یک بازنگری انجام دهد تا از شرایط کنونی خارج شویم.

نظر شما