شناسهٔ خبر: 147448 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سالک تشریح کرد؛

تاکید اعضا فراکسیون نمایندگان ولایی بر عمل به بندهای اقتصاد مقاومتی و پالایش قوانین در حوزه بهبود اقتصاد و معیشت مردم

سالک/2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی در بررسی طرح اقتصاد و معیشت مردم بر بهره‌گیری از فرمایشات رهبری و بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و لزوم پالایش قوانین در این راستا تاکید کردند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح اقتصاد و معیشت مردم مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا بر این شد تا افرادی از فراکسیون‌های مختلف مجلس معرفی و کارگروهی برای بررسی این طرح تشکیل شود که البته تاکنون اعضای این کارگروه مشخص نشده است.

وی افزود: پیرامون این طرح در جلسه امروز بحث‌های زیادی صورت گرفت و بر پالایش قوانین در این راستا به کارگیری و استفاده از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری با عنوان محور اصلی به ویژه ۲۴ بند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار گرفت.  

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: مقابله با جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی استکبار جهانی علیه کشورمان و راه‌حل‌های مقابله با این جنگ‌ها مورد بحث قرار گرفت و بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور تاکید شد.

سالک خاطرنشان کرد: ما برای همه این مشکلات راه حل داریم اما دولت نگاهش به ظرفیت‌های درونی نیست و نمونه‌های نیز مشخص است.  

نظر شما