شناسهٔ خبر: 146334 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نامه تشکر وزیر آموزش‌وپرورش از رهبر معظم انقلاب

بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش در نامه‌ای از حضور راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه فرهنگیان تشکر و قدردانی کرد.

 به گزارش«نماینده»، وزیر آموزش و پرورش در نامه‌ای از حضور خاطره‌انگیز، مؤثر، امیدبخش و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه فرهنگیان، تشکر و قدردانی کرد.

متن این نامه به‌شرح زیر است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)،

با سلام و تحیات فراوان

جامعه بزرگ آموزش و پرورش هفته معلم امسال را با خاطره‌ای به‌یادماندنی به‌پایان رساند؛ پایانی که البته سرآغاز نوسازی و رویشی جدید برای نظام تعلیم و تربیت کشورمان است.

نگاه بلند و امیدبخش حضرت‌عالی به جایگاه بی‌بدیل آموزش و پرورش به‌عنوان رکن اصلی پیشرفت کشور که فرمودید: هزینه کردن برای آن در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است و تأکید مستطاب عالی بر ضرورت اجرای جامع و کامل سند تحول بنیادین و لزوم حمایت همه‌جانبه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و مردم عزیز از آموزش و پرورش و اهتمام فزون‌تر به ارتقای کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، یقیناً امید و انگیزه تلاش صادقانه و خستگی‌ناپذیر را در فرهنگیان و به‌ویژه مسئولان این دستگاه عظیم تقویت نموده است.

به‌عنوان معلم و خادم خانواده بزرگ آموزش و پرورش، مراتب قدردانی و تشکر وافر خود را به‌نمایندگی از فرهنگیان شریف نسبت به حضور خاطره‌انگیز، مؤثر، امیدبخش و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه فرهنگیان تقدیم می‌دارم.

تأییدات و حمایت مجدّانه حضرت‌عالی، وظیفه اینجانب را در تحقق سیاست‌ها و رهنمودهای معظم‌له سنگین‌تر از گذشته کرده است.
امیدواریم از دعای خیر و رهنمودهای دلسوزانه حضرت‌عالی در بالندگی نظام آموزشی کشور ‌و پرورش فرزندان ایران اسلامی بیش از پیش بهره‌مند باشیم.

نظر شما