شناسهٔ خبر: 145410 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

قوه قضائیه دادگاه علنی برای محاکمه مشکل‌آفرینان اقتصادی برگزار کند

بابایی صالح عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه در زمان طاغوت رئیس بانک مرکزی به دلیل التهابات ارزی کشور اعدام شد، از قوه قضائیه خواست دادگاه علنی برای محاکمه کسانی که در مشکلات اقتصادی کشور سهیم هستند، برگزار کند.

به گزارش «نماینده» روح الله بابایی صالح در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۱ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات رئیس بانک مرکزی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درخصوص التهاب بازار ارز گفت: آقای روحانی علی رغم شعارهای انتخاباتی خود که از مدیریت بی ثباتی قیمت ارز صحبت می کردند و یادآور می شدید که مانع تغییر ساعتی ارز خواهد شد، هم اکنون وضعیت بدتری را رقم زده است.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم ثبات قیمت ارز، سرمایه گذاری را با مشکل مواجه می کند لذا اعتماد به امینت در سرمایه گذاری نیز از بین می رود، حال آنکه در سال حمایت از کالای ایرانی هستیم و ثبات نرخ ارز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی یادآور شد: در زمان طاغوت رئیس بانک مرکزی به دلیل التهابات اینچنینی اعدام شد، از این رو از قوه قضائیه خواهشمندیم دادگاه علنی برای محاکمه کسانی که در مشکلات اقتصادی کشور سهیم هستند، برگزار کند، همچنین آمار ورود و خروج ارز به کشور باید به طور شفاف اعلام شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم اکنون نرخ ۴۲۰۰ تومانی برای دلار اعلام شده، از این رو رئیس بانک مرکزی باید اعلام کند مابه التفاوت افزایش نرخ از ۳۵۰۰ به ۴۲۰۰ تومان در کجا مصرف می شود.

نظر شما