شناسهٔ خبر: 144392 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مجمع ملی اصلاح طلبان تشکیل می‌شود

عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی از تشکیل «مجمع ملی اصلاح طلبان» در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش «نماینده»، محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی از طرح «مجمع ملی اصلاح طلبان» خبر داد و گفت: به دلیل اینکه تشکیلات اصلاح طلبان اعم از «شورای هماهنگی»، «شورای عالی سیاستگذاری» و حتی برخی مجامع فردی باید هر چه بیشتر همسو و هماهنگ باشند و در بزنگاه های انتخاباتی صدای واحدی از اردوگاه اصلاح طلبان شنیده شود تصمیم بر این است بر اساس فکر جمعی و اجماع بزرگان اصلاحات همه این مجموعه ها در قالب مجمع ملی اصلاح طلبان یکپارچه شود.

وی با بیان اینکه پیش نویس طرح مجمع ملی اصلاح طلبان تهیه شده است، تصریح کرد: پیش نویسی تهیه شده تا مجمع عالی اصلاح طلبان، چتر فراگیری برای همه افراد و گروه های اصلاح طلب باشد.

عطریانفر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجمع ملی اصلاح طلبان با طرح پارلمان اصلاحات که از سوی «مصطفی کواکبیان» مطرح شد، تفاوت دارد، گفت: طرح مجمع ملی اصلاح طلبان فراتر، جامع تر و عمیق تر از آن چیزی است که اشاره می کنید.

وی تصریح کرد: ممکن است کواکبیان طرحی را برای خود ارائه داده باشد اما آن چه مهم است، «مسما» ست نه «اسم». مسمایی که محتوا و هویت فراگیر مجمع را نشان داده و نمایندگی تمام گروه ها، احزاب و شخصیت های منفرد اصلاحات را عهده دار باشد.

نظر شما