شناسهٔ خبر: 144352 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اعتماد

ادبیات لاریجانی فیلسوفانه و بالاتر از فهم متوسط بشریت است/ بهترین گزینه برای انتخابات ۱۴۰۰«لاریجانی» است

جلالی رئیس فراکسیون مستقلین: ادبیات علی لاریجانی، ادبیاتی فیلسوفانه (باخنده) وبه اصطلاح بالاتر از فهم متوسط بشریت است.

به گزارش «نماینده»، کاظم جلالی"رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی" در گفتگو با یک روزنامه اطلاح طلب پیرامون حضور لاریجانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری اعلام موضع کرد و گفت: اگر از بنده بپرسید بهترین گزینه برای ریاست‌جمهوری سال ١٤٠٠ کیست، می‌گویم آقای دکترلاریجانی. نه به دلایل خودخواهانه یا نزدیکی بنده به ایشان.

وی با بیان اینکه من با افراد بسیاری از نزدیک کار کردم اما هیچکس را به برجستگی آقای لاریجانی در فهم مسائل، دلسوزی و وقت گذاشتن و اهمیت دادن به نظرات کارشناسی ندیدم، اظهارداشت: واقعا آقای لاریجانی خیلی وقت می‌گذارد. اکنون یکی از مشتریان پر و پا قرص گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها آقای لاریجانی است که این گزارش‌ها را می‌خواند، حاشیه‌نویسی می‌کند و وقت می‌گذارد.

رئیس فراکسیون مستقلن مجلس به سوابق رئیس قوه مقننه پرداخت و خاطرنشان کرد: از طرفی در حوزه‌های مختلف فعالیت کرده و هم در مجلس بوده، هم در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی بوده و هم در رسانه بوده‌اند و در حوزه‌های مختلف صاحب‌نظر شده‌اند. بنابر این بهترین وقت برای استفاده جامعه از حضور ایشان همین سال ١٤٠٠ است.

جلالی معتقد است: اما وجه دوم این است که آیا آقای دکتر لاریجانی بنا دارد در انتخابات شرکت کند و آیا با بنده و دیگر دوستان در این رابطه صحبت کرده، بنده قسم می‌خورم که آقای دکترلاریجانی نه نیت خود را به ما گفته و نه تاکنون حتی یک جلسه برگزار کرده است.

وی تاکید کرد:  در مجموع به نظرم آنچه آقای لاریجانی کم دارد، ادبیات و مشی پوپولیستی است. چرا که ادبیات ایشان، ادبیاتی فیلسوفانه و (با خنده) به اصطلاح بالاتر از فهم متوسط بشریت است. دوم اینکه ذاتا انسان پوپولیستی نیست.

نظر شما