شناسهٔ خبر: 143046 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

منتظری: عمده بازداشت‌شدگان اخیر آزاد شدند

منتظری.jpg دادستان کل کشور درباره بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر گفت: کسانی که در اغتشاشات اخیر نقش مهمی در تخریب‌ها نداشتند، آزاد شدند؛ ملاک بازداشت عمل افراد است، فرقی بین دانشجو و غیردانشجو نیست.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام محمدجواد منتظری دادستانی کل کشور صبح امروز در حاشیه مراسم نخستین سالگرد درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران گفت: نقش مرحوم هاشمی در پیدایش، هستی و تداوم انقلاب و نیز در دوران دفاع مقدس بی بدیل بود آرزو می کنیم در برابر زحماتی که برای انقلاب کشیده اند درجات عالی و متعالی در آن دنیا داشته باشند.

وی در بخش دیگر مصاحبه خود درباره آخرین اخبار از بازداشتی های حوادث اخیر کشور گفت: کسانی که در اغتشاشات اخیر نقش مهمی در تخریب ها نداشتند آزاد شدند و در حال حاضر تعداد اندکی از آنها در بازداشت هستند که در بین آنها فرقی بین دانشجو و غیردانشجو نیست بلکه ملاک بازداشت عمل آنها است.

منتظری درباره خبر خودکشی یکی از بازداشتی ها در زندان اوین گفت: این فرد معتاد بوده و فیلم وی نیز وجود دارد که پزشکی قانونی درباره آن در حال تحقیق است.

دادستان کل کشور گفت: درباره خبر خودکشی یکی از بازداشتی ها در اراک نیز همچنان در حال انجام تحقیقات هستیم همچنین خبر خودکشی یک زندانی دیگر در دزفول خبر کذب و از  اساس جعلی بود.

نظر شما