شناسهٔ خبر: 142677 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مسئولان اگر به رهنمودهای رهبری گوش میدادند اقتصاد درست می‌شد

بازدید «محمد حسینی» نمایندۀ تفرش از تحریریه «نماینده» نماینده تفرش در مجلس گفت: مسئولان نگذراند نارضایتی عمومی ناشی از مصائب اقتصادی تحمیل‌شده بر مردم، آب را به آسیاب دشمن بریزد.

به گزارش «نماینده» محمد حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این که یاد و خاطره یوم‌الله نهم دی از فکر و ذهن ملت آگاه، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی پاک شدنی نیست، گفت: ۹ دی روزی است که با هشیاری ملت توطئه دشمنان نقش برآب شد و افتخاری دیگر در تاریخ ایران رقم خورد.

وی در ادامه افزود: با مرور وقایع و حوادثی که منجر به وقوع این برگ زرین شد، می‌توان تجربه‌ها و درس‌های بسیاری آموخت که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آنها دشمنی و کینه‌توزی ابرقدرت‌ها و تلاش همه‌جانبه آنها برای تضعیف نظام اسلامی ایران است.  

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: قریب به ۴۰ سال از پیروزی نهضت اسلامی می‌گذرد و در طول این سال‌ها انواع و اقسام ددمنشی و خباثت از دشمنان سر زده است، اما به لطف خداوند متعال و همت و اراده مردم سرافراز این مرز و بوم، همه تلاش‌هایشان ناکام مانده است.

وی در ادامه عنوان کرد: البته بزرگواری و روحیه بلند و متواضعانه ملت ایران نافی حق و حقوق آنها درباره ثبات اقتصادی، کاهش تورم، اشتغال و افزایش رفاه اجتماعی نبوده و تمامی مسئولان در هر رتبه و جایگاهی که حضور دارند باید تمام سعی و تلاش خود را در جهت تحقق خواسته‌های بحق و قانونی مردم شریف به‌ عمل آورند و نگذراند عملکرد آنها ناخواسته با توطئه های دشمنان همسو شده و ایجاد نارضایتی عمومی که ناشی از مصائب اقتصادی تحمیل شده بر مردم می باشد، آب را به آسیاب دشمن بریزد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در صورتی که به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتی و بهره‌گیری از توان تولید داخل و جلوگیری از واردات بی‌رویه که موجب کاهش بیکاری در جامعه می‌شود، توجه می‌شد، ‌ امروز شاهد افزایش فشار اقتصادی بر مردم نبودیم.

نظر شما