شناسهٔ خبر: 142620 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سازمان‌دهی ۱۷ اپوزیسیون خارج‌نشین برای طراحی فتنه ۸۸ در ایران

فتنه 88 نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ۱۷ اپوزیسیون در خارج کشور به محوریت سازمان سیای آمریکا، در سال ۸۸، سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی شدند.

به گزاش«نماینده» حجت‌الاسلام سیداحمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه مردم در ۹ دی سال ۸۸، گفت: روز ۹ دی برگ زرینی برای تاریخ انقلاب اسلامی است.
وی در تشریح اینکه چرا ۹ دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از دلایل آن این است که مردم با بصیرت و با شعور، با حضور پرشور و خودجوش خود حول محور ولایت، در راهپیمایی روز ۹ دی حضور یافتند که این برای ما حلال بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه جامعه مذهبی، دینی و انقلابی ما هیچ‌گاه نمی‌تواند توهین به حضرت امام حسین(ع)، حضرت امام(ره و سایرین را تحمل کند، گفت: مردن در روز ۹ دی سال ۸۸ در برابر هجمه‌هایی که به قیام عاشورا و نهضت امام حسین(ع) وارد شد، عکس‌العمل نشان دادند و این عکس‌العمل، دفاع از مقدسات است که باید به آن توجه کرد.

حجت‌الاسلام سالک با بیان اینکه حضور مردم در  ۹ دی، پاسخ محکمی به طراحان فتنه‌ای است که در خارج کشور هستند، افزود: ۱۷ اپوزیسیون در خارج کشور به محوریت سازمان سیای آمریکا، در سال ۸۸، سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی شدند و از فضای مجازی نیز استفاده کردند؛ در داخل کشور نیز کمیته ایکس با حضور ۱۲ نفر تشکیل شد.

وی ادامه داد: زیرمجموعه کمیته ایکس در داخل کشور، ۵ کمیته مکان‌یابی، عملیات، رسانه و غیره است؛ یعنی یک سازمان‌دهی داخلی و خارجی به‌وجود می‌آید که ۹ دی، پاسخی به این توطئه عظیم است، ۹ دی پاسخ به ۱۴ هدف فتنه ۸۸ است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس، انداختن ستون خیمه اسلام، دور کردن مردم از اندیشه‌های بلند حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب و براندازی نظام را از مهم‌ترین اهداف فتنه‌گران و دشمنان در سال ۸۸ دانست و خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز ۹ دی سال ۸۸ و سال‌های بعد از آن، پاسخ محکمی به توطئه فتنه‌گران و براندازان بود و ثابت کردند که اینگونه نیست که مردم در برابر فتنه و فتنه‌گران سکوت کنند.

نظر شما