شناسهٔ خبر: 142577 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حذف طرح ترافیک سالانه در سال ۹۷ اجرا نمی‌شود

آرم طرح ترافیک 43 رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: بازنگری در طرح ترافیک توسط شورای شهر، شهرداری و شورای ترافیک تهران در دست بررسی است و با توجه به محدویت زمان این طرح برای سال آینده امکان پذیر نیست.

به گزارش «نماینده» محمد علیخانی با اشاره به بازنگری طرح ترافیک در سال آینده در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران، اظهار کرد: هم اکنون جلسات کمیسیون با بررسی جزئیات طرح در حال انجام است.

وی تصریح کرد: جلسات کمیسیون با حضور اعضا و همچنین مسئولان حوزه معاونت حمل‌ و نقل‌وترافیک شهرداری تهران برگزار می‌شود، ضمن اینکه تا به امروز تصمیم نهایی برای اجرای طرح ترافیک با فرمت جدید اتخاذ نشده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران تصریح کرد: دو موضوع مهم در کمیسیون در دست بررسی است که از آن جمله می‌توان به این نکته اشاره کرد که هر تصمیمی که اتخاذ شود باید به تایید شورای ترافیک شهر تهران برسد ضمن اینکه تعرفه طرح ترافیک در شورای شهر تهران تصویب می‌شود.

علیخانی ادامه داد: موضوع اشاره شده یک تصمیم سه جانبه بین شورای شهر تهران، شهرداری و شورای ترافیک شهر تهران است و ماحصل جلسات شورا جمع بندی و در نهایت اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به محدویت زمانی که داریم احتمالا دارد طرح اشاره شده برای سال آینده اجرا نشود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران بیان کرد: اعضای کمیسیون روی کلیات طرح موافق هستند و روی جزئیات آن باید بحث شود.

علیخانی تصریح کرد: با توجه به شرایط احتمال دارد طرح اشاره شده در چند فاز انجام شود چرا که برای اجرای کامل طرح باید زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شود.

نظر شما