شناسهٔ خبر: 142008 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تجمع سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری مقابل مجلس

تجمع کنندگان مقابل مجلس جمعی از سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری با تجمع مقابل مجلس خواستار تعیین تکلیف وضعیت سپرده های خود شدند.

به گزارش «نماینده»، صبح امروز (یکشنبه ۵ آذرماه) جمعی از سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری از جمله موسسه کاسپین در اعتراض به بلاتکلیفی سپرده های خود مقابل مجلس تجمع کردند.

براساس این گزارش و طبق گفته یکی از تجمع کنندگان مقرر شده بود که سپرده سپرده گذاران موسسه کاسپین تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با در نظر گرفتن ضرر و زیان آنها پرداخت شود که این موضوع تاکنون محقق نشده است.

به گفته وی سپرده گذاران موسسه کاسپین برای دریافت سپرده های بالای ۲۰۰ میلیون خود نیز با مشکلات عدیده ای مواجه بوده و نتوانسته اند وجوه خود را دریافت کنند.

وی همچنین ادامه داد: موسسه کاسپین در ۲۷ اسفند ماه سال ۹۴ مجوز رسمی از بانک مرکزی دریافت کرده و از آن زمان تاکنون ۶ هزار میلیارد تومان جذب سپرده در این موسسه صورت گرفته است، از این رو مسئولان باید پاسخگوی مشتریان باشند، زیرا مردم به اعتبار مجوز قانونی در این موسسه سپرده گذاری کرده اند.

لازم به ذکر است که برخی از تجمع کنندگان امروز از سپرده گذاران موسساتی همچون  آرمان، البرز ایرانیان، افضل توس، ثامن الحجج و ... بودند.

به گفته یکی از سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج تاکنون سپرده های سپرده گذاران تا یکصد میلیون تومان به آنها داده شده است، اما بالای این مبلغ فقط ۳۵ میلیون تومان پرداخت شده است که از شرایط پرداخت این مبلغ هم ارائه رسید تسویه حساب و تعهد از سوی مشتری بوده است.

تجمع کنندگان خواهان رسیدگی نمایندگان به مشکلات خود بوده و با سردادن شعارهایی مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.

نظر شما