شناسهٔ خبر: 141606 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولتی که شعار آزادی بیان سر می‌دهد آستانه تحملش را در برابر رسانه‌ها بالا ببرد

اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولتی که شعارش آزادی بیان است باید تحمل بیشتری را از خودش در ارتباط با نقدها و رسانه‌ها نشان دهد و مقابله راه صحیحی نیست.

به گزارش «نماینده»، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقیف روزنامه کیهان گفت:‌ روزنامه کیهان به عنوان یکی از پایگاه‌های قوی و مؤثر و مطمئن در روند اطلاع‌رسانی در سطح کشور بوده و همواره در مسیر انقلاب حرکت کرده است.

وی ادامه داد: زیبنده دولت و هیچ نهاد یا شخص دیگری نیست که بخواهد روزنامه کیهان را توقیف کند و به اعتقاد من این اقدام یک نوع عقب‌گرد است که بخواهیم برای ابراز یکسری مسائل و موارد برخورد اینچنینی داشته باشیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: توقیف روزنامه کیهان نه به مصلحت دولت است و نه در راستای اهداف انقلاب اسلامی و دوستداران نظام و علاقه‌مندان به کشور همگی درخواست‌شان این است که روزنامه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره آزادانه بتواند مطالبش را مطرح کند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه زودتر توقیف رفع شود و روزنامه کیهان بتواند خدماتش را به مخاطبین ارائه کند.

وی افزود: ما تضعیف و تخریب جایگاه های موثر در رشد و تعالی کشور را به صلاح نمی‌دانیم و این اقدام نوعی تضعیف مسیر انقلاب تلقی می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: دولتی که شعارش آزادی بیان است باید تحمل بیشتری را از خودش در ارتباط با نقدها و رسانه‌ها نشان دهد و مقابله راه صحیحی نیست.

نظر شما