شناسهٔ خبر: 140142 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حذف پراید با «راننده مرد» از سرویس مدارس تهران

شورای شهر عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از حذف پراید از سرویس مدارس تهران خبر داد و گفت: فقط بانوانی که در این بخش مشغول به کار هستند از و با توجه به شرایط مالیشان از این موضوع مستثنی هستند.

به گزارش «نماینده» الهام فخاری  با اشاره به برگزاری  جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار کرد: این جلسه روز گذشته  با حضور اعضاء (کمیسیون محمد جواد حق شناس، حسن خلیل‌آبادی، احمد مسجدجامعی و حجت نظری) برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه همچنین مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، مجتبی عبدالهی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، سردار مهماندار رئیس پلیس راهوار تهران بزرگ و نمایندگان آموزش و پرورش حضور داشتند.

فخاری در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه مهرماه هستیم مواردی مرتبط با این موضوع بحث و تبادل نظر شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: تشکیل ستاد استقبال از مهرماه موضوعی بود که بر آن تاکید شد و وظایف هر یک از سازمان‌ها نیز مشخص شده است.

وی افزود: در جلسه کمیسیون فرهنگی هر یک از سازمان‌ها گزارشی  از آخرین تمهیدات خود را مطرح و در نهایت تصمیم‌گیری شد، ضمن اینکه امسال توجه ویژه‌ای به سرویس مدارس شده است.

فخاری از حذف پراید برای سرویس مدارس شهر تهران خبر داد و گفت:  این موضوع در کمیسیون فرهنگی تصمیم گرفته شد و فقط بانوانی که در سرویس‌های مدارس مشغول به کار هستند از این موضوع مستثنی هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: جابه‌جایی دانش آموزان در شهر تهران برای اعضاء شورای شهر اهمیت ویژه‌ای دارد و قطعا در این زمینه با برنامه ریزی کار خواهیم کرد.

نظر شما