شناسهٔ خبر: 138642 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

تمسخر هاشمی با «کاغذ شکلات» و «بطری کوکا»

هاشمی «یادم هست که نمایشگاهی درست کرده بودند در یک دانشگاه، در آن پوست شکلات و بطری کوکا و مانند آن (که همه همراه مسافر وارد می‌شد و نه توسط دولت) چیده بودند و می‌گفتند ببینید در زمان هاشمی، چه چیزهایی وارد می‌شود و چه خیانتی در حال اتفاق است».

به گزارش «نماینده»، محمد طبیبیان کارشناس مسائل اقتصادی که معاونت سازمان برنامه‌وبودجه را در کارنامه خود دارد، در مصاحبه با روزنامه ایران گفت: «] مرحوم هاشمی در دولت اول خود [آدم‌هایی را دور خودش جمع کرد که از لحاظ نظری و عملی با اجرای آن ایده‌ها موافق بودند و کم و بیش تیم یکپارچه‌ای تشکیل داد و ایده‌هایش را جلو برد. در اطراف اقدامات ایشان هم آن‌قدر جنجال بود که گوش فلک کر می‌شد. ولی کار را جلو برد و گذاشت تا به‌تدریج با ظاهر شدن نتیجه کارها، مخالفان را هم جذب خود کند. برخی از همین اصلاح‌طلب‌های فعلی، خودشان جنجال گران آن زمان بودند. گوش فلک از سروصدایشان در روزنامه‌ها و سمینارهای متعدد و... کر می‌شد. یادم هست که نمایشگاهی درست کرده بودند در یک دانشگاه، در آن پوست شکلات و بطری کوکا و مانند آن (که همه همراه مسافر وارد می‌شد و نه توسط دولت) چیده بودند و می‌گفتند ببینید در زمان هاشمی، چه چیزهایی وارد می‌شود و چه خیانتی در حال اتفاق است».

طیفی سازمان یافته از احزاب و مطبوعات افراطی مدعی اصلاح‌طلبی، زمانی هاشمی را آمر قتل‌های زنجیره‌ای (عالیجناب سرخپوش) لقب دادند و با انواع نیرنگ‌ها مانع از ورود او به مجلس ششم شدند و کتاب چاپ کرده و او را «پدر خوانده» (مافیا) نامیدند اما در روزگاری دیگر، ویژه‌نامه «حماسه اکبر» را در سوگ آن مرحوم منتشر کرده و اشک تمساح ریختند.

نظر شما