شناسهٔ خبر: 138453 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا

تاکنون خواست اصلاح‌طبان در چینش کابینه درنظر گرفته نشده است

شاه عنایتی عضو فراکسیون امید گفت: ‌متاسفانه تا کنون ایده‌ها و خواست اصلاح‌طبان و فراکسیون امید در چینش کابینه درنظر گرفته نشده است.

به گزارش «نماینده»، طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی"نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی" با اشاره به برگزاری نشست مجمع عمومی هفته گذشته فراکسیون امید با محوریت تصمیم‌گیری درخصوص نحوه تعامل با رییس‌جمهور منتخب در جریان تشکیل کابینه دوازدهم اعلام کرد: ‌متاسفانه تا کنون ایده‌ها و خواست اصلاح‌طبان و فراکسیون امید در چینش کابینه درنظر گرفته نشده است و منتظر هستیم با مذاکرات و تعاملی که قرار است توسط کمیته‌ای که به این منظور تشکیل شد، انجام می‌شود به نتیجه مطلوب برسیم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درعین حال تصریح کرد: اولویت نخست فراکسیون امید و اصلاح‌طلبان تعامل و مذاکره با آقای رییس‌جمهور و دستیابی به بهترین نتیجه از این طریق است و با این حساب باید منتظر بمانیم که مشخص شود این مذاکرات به کجا ختم می‌شود.

او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد برخی وزارتخانه‌ها در دولت یازدهم گفت: یکی از وزارتخانه‌هایی که درجلسه مجمع عمومی فراکسیون امید مورد اشاره قرار گرفت و نمایندگان درباره لزوم تغییرات در آن اجماع و اتفاق‌نظر داشتند، وزارت کشور بود.

نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فراکسیون امید معتقد است که استانداران و فرمانداران نه لزوماً در راستای منافع جریان اصلاحات، بلکه در جهت منافع مردم، باید تغییر کنند و در آن جلسه نیز درباره لزوم اعمال تغییراتی در وزارت کشور اجماع وجود داشت.

نظر شما