شناسهٔ خبر: 136666 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حدادعادل:

"رئیسی" سخنگوی مطالبات ۱۶ میلیون نفر است/دولت موفق نشود مطالبات ادامه دارد

غلامعلی حدادعادل/2 عضو شورای مرکزی جمنا گفت:‌ آقای رئیسی به عنوان سخنگوی ۱۶ میلیون نفر توانست با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری آنها را همسو کند بنابراین دولت باید برای پاسخگویی به این مطالبات کار واقعی، عملی و جدی کند که اگر موفق شود ما نیز خوشحال خواهیم شد اما اگر دولت موفق نشود این مطالبات ادامه دارد.

به گزارش «نماینده»، غلامعلی حداد عادل عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، با اشاره به نتیجه انتخابات و آرای ۱۶ میلیونی حجت‌الاسلام رئیسی در این انتخابات، اظهار داشت: اولاً باید از حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات تشکر کنیم که این یک سرمایه برای جمهوری اسلامی است.

حداد عادل ادامه داد: از اینکه یک ملت با فرهنگی داریم که با وجود این اختلافات سیاسی کنار یکدیگر زندگی کرده و امنیت و آرامش را حفظ می‌کنند باید خوشحال بود که مانند خیلی از جاهای دیگر دنیا به روی یکدیگر اسلحه نمی‌کشند و عقیده سیاسی خود را دارند، لذا باید از اینکه وحدت بنیادی جامعه به هم نمی‌خورد خرسند باشیم.
*پیروز شدن دولت مستقر که از همه امکانات برخوردار است، عجیب نیست

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پیروز شدن دولت مستقر که از همه امکانات برخوردار است و ۴ سال رسانه از جمله رسانه ملی در دستش بوده و هر وقت خواسته دیدگاه‌های خود را از این طریق بیان کرده، امر عجیبی نیست و در انتخابات ما نیز همین اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه مهم این است که ۱۶ میلیون نفر از مردم توانستند حرف خود را بزنند و مطالبات خود را به گوش همه برسانند، افزود: این جشن و سرور تمام خواهد شد ولی آن مطالبات سر جای خود باقی خواهد ماند.
* رئیسی سخنگوی ۱۶ میلیون منتقد است

حداد عادل تأکید کرد: آقای رئیسی به عنوان سخنگوی این ۱۶ میلیون توانست با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری آنها را همسو کند بنابراین دولت باید برای پاسخگویی به این مطالبات کار واقعی، عملی و جدی کند که اگر موفق شود ما نیز خوشحال خواهیم شد اما اگر دولت موفق نشود این مطالبات ادامه دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای اسلامی با اشاره به تخلفات ستاد انتخابات و شکایت حجت‌الاسلام رئیسی، اظهار داشت: اعتراضات باید از راه‌های قانونی به صورت جدی پیگیری شود، ظاهراً آقای رئیسی اعتراضات خود را تسلیم شورای نگهبان کرده است و با پیگیری ایشان و دیگران این کار ان‌شاءالله به نتیجه برسد.

نظر شما