شناسهٔ خبر: 136421 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

دولتی‌ها با حملات گازانبری مناظره را به‌حاشیه بردند

ابطحی/2 نماینده مردم خیمنی شهر گفت: جهانگیری در تلاش برای یک حمله گازانبری به‌منظور منحرف کردن مسیر مناظره بود که تا حدودی موفق شد.

به گزارش «نماینده» سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس، با اشاره به سومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخاباتی ریاست جمهوری، اظهار داشت: معتقدم آقای جهانگیری که شروع‌کننده بحث بود در تلاش برای یک حمله به قول خودشان گازانبری به‌منظور منحرف کردن مسیر مناظره بود که تا حدودی هم با این ترفند موفق شد.


وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی نامطلوب امروز کشور چیزی نیست که بخواهد با این حاشیه پردازی‌ها از دیدها غایب بماند، افزود: آقایان باید همان‌گونه که آقای رئیسی هم مطرح کرد گزارشی از عملکرد اقتصادی ۴ ساله دولت و گرده زدن آن به برجام را ارائه می‌دادند. باید می‌گفتند در برابر نادیده گرفتن سند چشم‌انداز ۲۰ ساله، عدم توجه به برنامه پنجم توسعه و همچنین بی‌توجهی به هشدارهای مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی چه اقداماتی کرده‌اند، اما متأسفانه شرایط را به نحوی رقم زدند که مسائل اساسی اقتصاد بازگو نشد.


ابطحی بیان داشت: لازم است این نکته را یادآور شوم که متأسفانه امروز اقتصاد کشور در مافیاهایی است که رشته امور را به دست گرفته و دلالی می‌کنند که از جمله آن قاچاق و واردات بی‌رویه، وام‌های کلان، دلالی ارز و... است که لازم بود آقایان به این مسئله نیز اشاره می‌کردند.


وی در پایان با بیان اینکه امروز دزد، فریاد آی دزد آی دزد سر می‌دهد، خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم که موضوع مناظره به صورت اصولی و در چارچوب مورد بحث قرار می‌گرفت که متأسفانه نه تنها انتظار بنده بلکه انتظار جامعه هم برآورده نشد به‌نحوی‌که مردم اکنون دچار این تشویش شدند که همه دزد هستند.

نظر شما