شناسهٔ خبر: 136419 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

ویژگی اصلی مناظره عملکرد ضعیف و فرافکنی تیم دولت بود

فروزنده/2 معاون رئیس‌جمهور سابق گفت: دولتی‌ها در مناظره به‌جای اینکه از عملکرد خود دفاع کنند و بگویند به کدام وعده‌هایشان عمل کرده‌اند به فرافکنی روی آورده‌اند.

به گزارش «نماینده» لطف‌الله فروزنده عضو مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در خصوص ارزیابی عملکرد کاندیداهای دولتی در مناظره آخر گفت: عملکرد ضعیف  و فرافکنی کاندیدای منتصب به دولت در مناظره مشهود بود این افراد به‌جای اینکه از عملکرد خود دفاع کنند و بگویند به کدام وعده‌هایشان عمل کرده‌اند به فرافکنی روی آورده‌اند در مقابل آقایان رئیسی و قالیباف واقعیت‌ها را به خوبی بیان کردند.


وی ادامه داد: البته قاضی واقعی مردم هستند و قضاوت به عهده آن‌هاست مردمند که امروز با مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنند و آقایان در اتاق‌های دربسته آمار می‌دهند این دولتی که میان مردم نمی‌دهد دلش را به آمارها خوش می‌کند.


فروزنده با بیان اینکه امروز برای مردم روشن شد که دولت تابه‌حال فرصت سوزی کرده است تصریح کرد: مردم درگیر مشکلات هستند و من فکر می‌کنم با رصد دقیق این مناظره‌ها درک کرده‌اند که کشور را می‌توان با امکانات فعلی به خوبی اداره کرد.


عضو مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این هفته هفته سرنوشت سازی است و مردم ارزیابی‌های خود را جمع‌بندی خواهند کرد گفت: انتظار ما از مردم این است که به دور از احساسات تصمیم‌گیری کنند.

نظر شما