شناسهٔ خبر: 136291 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پورمختار:

کاندیداها با اعلام اموال‌شان صداقت خود را ثابت کنند

پورمختار/* نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: اعلام اموال کاندیداهای ریاست‌جمهوری و اطرافیان‌شان بیان‌گر صداقت آنهاست.

به گزارش «نماینده» محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مبنی بر اعلام اموال کاندیداها و اطرافیانشان، گفت: اعلام اموال از سوی کاندیداها اقدام خوبی است و با این اقدام ابهاماتی که پیرامون برخی از کاندیداها و اطرافیان‌شان وجود دارد، بر طرف می‌شود.

وی با بیان اینکه اعلام اموال کاندیداها و اطرافیان‌شان اقدام مفید و موثری است، افزود: این اقدام سبب می‌شود تا مردم بداند که کاندیداهای ریاست‌جمهوری چه اموالی دارند و چه طور زندگی می‌کنند و همچنین متعلق به چه قشری از جامعه هستند. آیا در حد متوسط مردم زندگی می‌کنند؟

نماینده مردم کبودر آهنگ در مجلس خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) به همه کارگزاران توصیه کرده که سطح زندگی‌شان در سطح زندگی اقشار پایین مردم باشد.

پورمختار با تاکید بر اینکه اعلام اموال از سوی کاندیداها بیان‌گر صداقت آنهاست، تصریح کرد: این اقدام آزمونی است برای کاندیداها و آنها می‌توانند در مناظره بعدی اموال خود و اطرافیان‌شان را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: با اعلام اموال از سوی کاندیداها مردم متوجه می‌شوند که چه کسی به زندگی آنها نزدیک‌تر است و در نتیجه مردم خودشان انتخاب درستی خواهند کرد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه اعلام اموال از سوی کاندیداها اثر روانی مثبتی در جامعه دارد، گفت: اعلام اموال از سوی کاندیداها سبب جلب اعتماد عمومی مردم می‌شود و همچنین در اعتماد مردم به کارگزاران موثر و مفید خواهد بود و همچنین موجب می‌شود که مردم به برقراری عدالت در جامعه امیدوارتر شوند و در نتیجه پای صندوق‌های رای با تعداد بیشتری حاضر شوند.

نظر شما