شناسهٔ خبر: 136252 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس:

اعلام میزان دارایی مسئولان به جلوگیری از فساد کمک می‌کند

حسینی شاهرودی.jpg دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره پیشنهاد بیان سرمایه‌های نامزدهای انتخاباتی و مسئولان گفت: این کار از فساد جلوگیری می کند.

به گزارش «نماینده»  سیدحسن حسینی شاهرودی پیرامون پیشنهاد محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اعلام لیست اموال و دارایی‌های مسئولان و بستگان درجه اول آنها به مردم، بیان داشت: به نظر من این موضوع پیشنهاد بسیار خوبی است اما بعید می‌دانم بعضی از آقایان قبول کنند.

وی با یادآوری اینکه طبق قانون مسئولان اجرایی نظام و وزرا باید لیست اموالشان را به قوه قضاییه اعلام کنند، افزود: بهتر است نامزدهای انتخاباتی قبل از اینکه از سوی مردم انتخاب شوند این کار را انجام دهند تا مشخص شود جزو افراد متوسط جامعه هستند یا اقشار پر درآمد جامعه و مردم بتوانند به راحتی در این رابطه تصمیم بگیرند.

نماینده مردم شاهرود و میامی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای این پیشنهاد می‌تواند به جلوگیری از فساد کمک کند، تصریح کرد: وقتی در قانون گفته شده مسئولان باید لیست اموال خود و نزدیکان‌شان را اعلام کنند، برای جلوگیری از فساد است و به نظر من پذیرفتن این پیشنهاد نشانه صداقت مسئولان است.

نظر شما