شناسهٔ خبر: 136068 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حداد عادل:

طرفداران هریک از نامزدهای جبهه مردمی همکاری با نامزد دیگر را واجب بدانند

دکتر حداد/2 نایب‌ رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان اینکه هر دو نامزد جبهه مردمی امتیازات و توانایی‌های خاص خود را دارند، گفت: توصیه ما به همه دلسوزان که تلخی تفرقه را احساس کرده‌اند این است که از هرگونه تخریب نامزدهای جبهه خودداری کنند.

به گزارش «نماینده» غلامعلی حداد عادل نایب‌رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره نامزدهای این جبهه در انتخابات و تلاش برخی رسانه‌ها برای القای اختلاف میان آن‌ها، اظهار داشت: هرکدام از دو نامزد محترمی که از سوی جبهه مردمی به ملت ایران معرفی‌شده‌اند، دارای امتیازات و توانایی‌های خاص خود هستند و طبعاً در بین نیروهای انقلاب طرفدارانی دارند.

حداد عادل ادامه داد: نظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی این است که هر دو نامزد، کاندیدای جبهه هستند و توصیه ما به همه دلسوزان و همه‌کسانی که تلخی تفرقه را درگذشته احساس کرده‌اند و بر تفرقه تأسف خورده‌اند، این است که از هرگونه تخریب در میان نامزدهای جبهه خودداری کنند.

نایب‌رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر همین اساس افزود: اگر نظر برخی به طرفداری از یکی از این دو نامزد است، باید هم‌سویی، هماهنگی و همکاری با طرفداران نامزد دیگر را واجب بدانند.

وی تأکید کرد: باید مراقب بود که در دام کسانی که نفع خود را در ایجاد بدبینی و اختلاف میان طرفداران این دو نامزد می‌دانند، نیفتیم

حداد عادل با اشاره به عملکرد دولت یازدهم و برنامه‌های ایجابی رئیسی و قالیباف برای تغییر وضع موجود، تصریح کرد: ما کاملاً به نتیجه تلاش‌ها امیدوار هستیم و ان‌شاءالله آنچه در انتخابات ۲۹ اردیبهشت رقم خواهد خورد، به سود ملت ایران باشد.

نظر شما