شناسهٔ خبر: 135838 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

می‌خواهم رئیس‌جمهور شوم/من و روحانی رقیب هستیم

جهانگیری// معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه آقای روحانی گفته‌اند که باز هم برنامه ۱۰۰ روزه دارم، تصریح کرد: بنده سخنگوی ایشان نیستم و الآن رقیبت هستیم(با خنده)، من خودم می‌خواهم رئیس‌جمهور شوم.

به گزارش «نماینده»، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به تسنیم، گفت: بنده در تمامی مناظره‌ها شرکت می‌کنم.

وی افزود: رئیس‌جمهور محترم نیز در مناظره‌ها شرکت خواهد کرد، البته ایشان سرشان شلوغ است و انتظار نیست که در همه برنامه‌ها حضور داشته باشند.

معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که گفته شده که شما می‌خواهید از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف دهید؟، گفت: من تا حالا در عمرم از هیچ چیزی انصراف نداده‌ام.

جهانگیری در پاسخ به این سؤال که گفته شده رئیس‌جمهور در برنامه ضبطی تلویزیون شرکت نکرده، اظهار داشت: ایشان کارشان زیاد است و برنامه اول به طور کامل تکمیل شده و برای ضبط دیگر برنامه‌ها دوباره می‌روند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه آقای روحانی گفته‌اند که باز هم برنامه ۱۰۰ روزه دارم، تصریح کرد: بنده سخنگوی ایشان نیستم و الآن رقیبت هستیم(با خنده)، من خودم می‌خواهم رئیس‌جمهور شوم.

نظر شما