شناسهٔ خبر: 135786 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین وضعیت لیست شوراهای اصلاح‌طلبان

حسین کمالی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره آخرین وضعیت لیست انتخابات شوراهای اصلاح‌طلبان، گفت: تدوین این لیست در مرحله غربالگری قرار دارد فعلا وارد مصادیق انتخاباتی نشده‌ایم.

به گزارش «نماینده»، "حسین کمالی" عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره آخرین وضعیت لیست انتخابات شوراهای اصلاح‌طلبان، گفت: تدوین این لیست در مرحله غربالگری قرار دارد فعلا وارد مصادیق انتخاباتی نشده‌ایم لیست ۲۱ نفره برای تهران ارائه می‌دهیم و شهرستان‌ها هم هرکدام براساس سازوکار خود پیش می‌روند.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون کاندیداتوری اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گفت: کاندیدای اصلاح‌طلبان روحانی است آقای جهانگیری کاندیدا شده‌ تا در کنار روحانی باشد و نظرات خود را در مورد مسائل مختلف بیان کند و پیشنهادات خود را ارائه دهد.

دبیرکل حزب اسلامی کار افزود: جهانگیری در مورد سیاست‌های دولت و کارهایی که انجام شده است توضیح خواهد داد و دیگر بستگی به روحانی دارد که چگونه عمل کند، اما کاندیدای اصلاح‌طلبان روحانی است و تصمیم دیگری گرفته نخواهد شد احتمال دارد کسانی وجوه دیگری را مطرح کنند که این تاثیری نخواهد داشت و تصمیمات روی قائده پیش می‌رود.

کمالی در پاسخ به اینکه حضور دو کاندیدا از طرف اصلاح‌طلبان چگونه ارزیابی می‌شود، گفت: جهانگیری به عنوان یک شخص حق  کاندیداتوری دارد و نمیتوانیم به کسی بگوییم کاندیدا نشود.

وی در پاسخ به اینکه آیا کاندیداتوری جهانگیری تصمیمی شخصی از جانب خودش بوده است یا خیر خاطر نشان کرد:  بله خودش تصمیم گرفته است که کاندیدا بشود البته با آقای روحانی مشورت کرده و کاندیدا شده است و ماهم نمیتوانیم به وی بگوییم کاندیدا نشود اما کاندیدای ما روحانی است.

نظر شما