شناسهٔ خبر: 134380 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

فائزه هاشمی: نقدهایی به عملکرد دولت داریم

فایزه هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره "توقعات اصلاح طلبان از رئیس‌جمهور چیست؟ "، گفت:این موارد را باید به خود آقای روحانی بگوییم. البته در این چند سال نقدهایی داشتیم که بعضا با روحانی مطرح شده است.

به گزارش «نماینده»، فائزه هاشمی رفسنجانی"عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی" در گفتگویی در پاسخ به این پرسش"در حال حاضر توقعات اصلاح طلبان از رئیس‌جمهور چیست؟ "، گفت:این موارد را باید به خود آقای روحانی بگوییم. البته در این چند سال نقدهایی داشتیم که بعضا با ایشان مطرح شده است. مسائلی همچون بازنگری در سیاست‌های اقتصادی که مردم آثار کارهای دولت را ببینند، مسائل حزبی و تقویت این افکار و آرمان ها در کشور، مشکلات جوانان و زنان که البته من در سال آخر دولت نسبت به عملکرد آقای روحانی در حوزه زنان راضی‌تر هستم.

وی اضافه کرد: دغدغه داشتن نسبت به مسائل مملکت نیز موضوعی است که اصلاح طلبان روی آن حرف‌هایی دارند.

عضو جنجالی حزب کارگزاران سازندگی همچنین در خصوص برنامه های اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراهای اسلامی نیز اظهارداشت:بخش‌های استانی شورای عالی اصلاحات بسیار فعال هستند و قرار است تهران برای شورای سایر استان‌ها تصمیم گیری نکند و هر استان و شهرستان کاندیداهای خود را انتخاب کرده و نتیجه کار را به شورای عالی ارسال کنند.

فائزه هاشمی گفت: باید صبر کرد و دید چه افرادی ثبت نام کرده و تایید صلاحیت می‌شوند البته به نظر می رسد خیلی از افراد شاخص اصلاح طلب می خواهند وارد انتخابات شوراها شوند.

نظر شما