شناسهٔ خبر: 134170 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نامه نماینده مشهد به رئیس مجلس درباره دیدار ۲ عضو هیأت رئیسه با یکی از سران فتنه

کریمی قدوسی43 نماینده مشهد در مجلس از علی لاریجانی خواست در قبال دیدار ۲ عضو هیأت رئیسه مجلس با یکی از سران فتتنه ۸۸ اقدام عملی انجام دهد.

به گزارش «نماینده»، جواد کریمی قدوسی طی نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از وی خواست از شأن مجلس و حیثیت نمایندگان صیانت و حفاظت کرده و در قبال دیدار دو تن از اعضای هیأت رئیسه مجلس با یکی از سران فتنه ۸۸ اقدام عملی صورت دهد.

بنا بر این گزارش، متن نامه نماینده مردم مشهد به رئیس مجلس شورای اسلامی بدین شرح است: 

سلام علیکم

ضمن تقدیر از مواضع جنابعالی در دفاع از حیثیت مجلس شورای اسلامی با موضوع حقوق مدیران، همانگونه که مستحضرید و جمعی از نمایندگان به صورت حضوری توضیحات لازم را به جنابعالی دادند در تاریخ ۷ اسفند ۹۵ جمعی از نمایندگان لیست امید که دو تن از آنان اعضای هیأت رئیسه مجلس بودند، به دیدار یکی از سران فتنه ۸۸ (رئیس دولت اصلاحات) رفته‌اند.

به روشنی می‌دانید که فتنه ۸۸ با حمایت همه‌جانبه نظام سلطه، سران جریانات ضدانقلاب و تمامی دشمنان اسلام و مردم انقلابی ایران اسلامی و با هدف براندازی نظام اسالمی ایجاد و ادامه یافت.  

در کنار دیگر سران فتنه، آقای سیدمحمد خاتمی نقش قابل توجه و غیرقابل انکاری داشته است.  

علی‌رغم گذشت بیش از هفت سال، آقای سیدمحمد خاتمی از خیانت‌ها، جنایتها و خسارات جانی، مالی و حیثیتی که به کشور، مردم و نظام اسلامی وارد گردید، هیچ‌گونه عذرخواهی و اقدام جبرانی نداشته است.  

ایشان در شگردی جدید و القای قهر، اختلاف و شکاف در بین مردم و ایجاد موجی جدید، موج‌سواری زیرکانه مقوله انحرافی «آشتی ملی» را مطرح نمود.  

مقام معظم رهبری در دیدار مردم غیور آذریایجان فرمودند: مردم با سران فتنه قهرند و آشتی هم نمی‌کنند». 

دیدار تعدادی از نمایندگان لیست امید آن هم پس از چنین تصریحی از ناحیه مقام معظم رهبری در تقابل با شرایط رهبری که از اهمّ آن التزام عملی به ولایت فقیه می‌باشد، خلاف سوگند نمایندگی و لطمه و خسارت غیرقابل جبران و به وحدت ملی و حیثیت مجلس شورای اسلامی است.

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی!

براساس موظف مصرّح و سوگندی که یاد کرده‌اید وظیفه دارید از شأن مجلس شورای اسلامی و حیثیت نمایندگان حفاظت و صیانت نمایید.  

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن یادآوری این رسالت و مسئولیت سنگین، مصرانه منتظر اقدامات عملی جنابعالی هستیم.  

نظر شما