شناسهٔ خبر: 133902 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک

علوی مطرح کرد؛

تدابیر وزارت اطلاعات برای تامین امنیت انتخابات اردیبهشت۹۶

علوی وزیر اطلاعات تاکید کرد: تمامی تدابیر لازم از سوی وزارت اطلاعات برای تامین امنیت انتخابات آینده تامین و در نظر گرفته شده است و هیچ جای نگرانی از این بابت نیست.

به گزارش «نماینده»، «حجت الاسلام سید محمود علوی "وزیر اطلاعات"از تدابیر این وزارتخانه برای تامین امنیت انتخابات پیش رو سخن گفته است.

وی در توضیح اینکه چه تدابیری برای تامین امنیت انتخابات اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ از سوی وزارت اطلاعات اندیشیده شده است، اظهار کرد: تمامی تدابیر لازم از سوی وزارت اطلاعات برای تامین امنیت انتخابات آینده تامین و در نظر گرفته شده است و هیچ جای نگرانی از این بابت نیست.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: وزارت اطلاعات به عنوان یکی از نهادهای اصلی برای بررسی و تامین امنیت به ویژه در عرصه هایی نظیر انتخابات، همه تلاش خود را همچون گذشته برای تامین امنیت و برگزاری انتخابات در کمال آرامش انجام داده است و وظایف خود در این عرصه را همچنان ادامه خواهد داد.

علوی  ابراز امیدواری کرد: با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی این وزارتخانه و اقداماتی که تاکنون از سوی سایر نهادهای متولی امر انتخابات به ویژه تامین کنندگان امنیت انتخابات انجام داده اند، در اردیبهشت ماه سال ۹۶ همچون سنوات گذشته، شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کمال آرامش و امنیت باشیم.

وی بر هماهنگی همه دستگاه ها برای تامین امنیت و آرامش انتخابات آتی تاکید و خاطر نشان کرد: ما تهدیدها و چالش‌های احتمالی را رصد کرده‌ایم و متناسب با آن هر اقدامی که برای تأمین امنیت و آرامش انتخابات لازم باشد انجام شده و می شود.

نظر شما