شناسهٔ خبر: 132207 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

علوی: آیت الله هاشمی رهبر انقلاب را مایه آرامش نظام می‌دانست

علوی وزیر اطلاعات در همایش غزه نماد مقاومت درباره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت وی همواره بر ولایت تاکید داشت و رهبر انقلاب را مایه آرامش نظام می‌دانست.

به گزارش «نماینده» محمود علوی وزیر اطلاعات در همایش غزه نماد مقاومت که امروز شنبه برگزار شد گفت: پرچمی که امام در مبارزه با فلسطین برداشت پس از ایشان شایسته این موضوع بیت امام است که خانم مصطفوی با توانمندی این مسئولیت را بر عهده گرفت.

وی افزود: آیت الله هاشمی نیز در این خصوص کتابی نوشته است.

وزیر اطلاعات با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی گفت: وی همواره بر ولایت تاکید داشت و رهبر انقلاب را مایه آرامش نظام می‌دانست.

علوی افزود: بایدهمواره بر اشغالگری رژیم اشغالگر قدس تاکید شود. فلسطین سرزمین بی ملتی نبود و مردمی که از گوشه و کنار جهان به اینجا آمدند بدون سرزمین نبودند اما به غصب در فلسطین سکنی گزیدند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: هدف انگلیس از استقرار صهیونیستها در فلسطین یک طرح استعماری پلید در جهت شقه کردن دنیای اسلام بود. استمرار این رژیم با روشی نامشروع‌تر بود.

وی با اشاره به جنایات این رژیم گفت: پس از آواره کردن مردم مظلوم فلسطین ظرف ۲ سال ۲۰ هزار خانه را ویران کردند و ۱۵۰ هزار خانواده یهودی را در منازل فلسطینی‌ها اسکان دادند.

وزیر اطلاعات با ذکر این نکته که مردم در انتخاباتی دموکراتیک به حماس رای دادند آنها را مجازات کردند یادآور شد: این یعنی پوچی دموکراسی غربی.

علوی افزود: این رژیم امنیت دیگر کشورهای پیرامونی را تهدید کرد و نقشه نیل تا فرات را دنبال کرد و به بیش از ۷۰ قطعنامه ملل متحد بی اعتنایی کرد و با این کارنامه قدرتهای مدعی حقوق بشر باید سخت‌ترین برخوردها با این رژیم را می‌داشتند اما با عنوان دفاع از خود این جنایت‌ها را تئوریزه کردند.

وی ادامه داد: رابطه ماجرای فلسطین با ملت ایران چیست؟ اعراب به مسئله فلسطین رنگ عربی داده اند اما ایا صهیونیستها هم آن را یک ماجرای عربی می‌دانند یا موضعشان در برابر اسلام است؟

وزیر اطلاعات یادآور شد: موشه دایان [وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی] بعد از جنگ ۱۹۶۷ گفت امروز انتقام خیبر را از محمد گرفتیم.

نظر شما