شناسهٔ خبر: 132069 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

هاشمی یک رکن عظیم برای انقلاب و نظام بود

بطحایی عضو مجلس خبرگان رهبری ، مرحوم هاشمی رفسنجانی را یک تئوریسین و نظریه‌پرداز برجسته جهان سیاست دانست و گفت: هاشمی رکن عظیمی برای انقلاب و نظام بود.

به گزارش «نماینده» آیت‌الله سیدهاشم بطحایی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم بدرقه پیکر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، درباره شخصیت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: آن مرحوم یکی از مصادیق افراد مومن به حساب می‌آمد که خداوند اینگونه اشخاص را در میان مردم محبوب قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: با فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نه تنها ایران بلکه دنیا تکان خورد و همه مردم در سوگ این مرد وارسته نشستند و شاهد بودیم کشورهای مختلف دنیا با نظام جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با رحلت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رکن عظیمی در ایران از دست رفت و غیبت ایشان را در خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت شاهد هستیم.

وی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تئوریسین و مردی وارسته دانست و عنوان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب یک یار و دست توانایی را از دست دادند و ایشان جایگاهی والا و مناسب داشتند.

آیت‌الله بطحایی تصریح کرد: جای آیت‌الله هاشمی رفلسنجانی را هیچ کس نمی‌تواند پر کند چرا که نقشی بی‌بدیل در انقلاب و نظام داشتند و سالها طول می‌کشد تا شخصیتی همانند آن مرحوم تربیت شود.

نظر شما