شناسهٔ خبر: 131615 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

روحانی باید بپذیرد که مدیران نجومی و تفکر آن‌ها عده‌ای را اینگونه «گورخواب»کرده است

پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: روحانی باید بپذیرد که مدیران نجومی عده‌ای را اینگونه «گورخواب»کرده است. «گورخوابی» نمادی از اختلاف شدید طبقاتی است و این اختلاف طبقاتی نتیجه عملکرد مدیرانی است که معتقدند اگر لازم باشد باید محرومین را زیر چرخ‌های توسعه له کرد.

به گزارش «نماینده» پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، ضمن انتقاد از واکنش رئیس جمهور به موضوع «گورخواب‌ها» تصریح کرد: آقای روحانی باید بپذیرد که مدیران نجومی و تفکر آن‌ها عده‌ای را اینگونه «گورخواب» کرده است.

وی ادامه داد: نباید احساسی و مقطعی به چنین اخبار تلخی توجه کرد. «گورخوابی» نمادی از اختلاف شدید طبقاتی است و این اختلاف شدید طبقاتی نتیجه عملکرد مدیرانی است که معتقدند اگر لازم باشد باید محرومین را زیر چرخ های توسعه له کرد و متاسفانه این نگاه در دولت آقای روحانی نهادینه شده است.

این فعال دانشجویی گفت: آقای روحانی مجددا با رفتاری متناقض از معضلات اجتماعی طلبکارانه انتقاد کرده است. مردم دیگر قریب به ۴ سال تناقض انتقاد یک مقام مسئول در دولت را از معضلات درک نمی‌کنند.

مرادی بیان داشت: واقعیت این است، دولتی که حقوق‌های نجومی می‌دهد و با دست و دلبازی ۸۰۰۰ میلیارد تومان از دارایی‌های معلمان را قربانی بی‌تدبیری خود و آرزوهای دیگران می‌کند و میلیاردها دلار برای خرید هواپیما پول دارد اما هیچ کارنامه عمرانی ندارد و وزیر شمال شهر نشین آن مسکن مهر مستضعفین را مزخرف می‌داند اما برنامه‌اش برای مسکن محرومین «تقریبا هیچ» است دیگر تناقض هایش مورد قبول مردم نیست.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: دولت دقیقا برای رفع مشکلات اجتماعی چه کرده است؟ مردم روحانی را انتخاب کردند که مشکلات را رفع کند.

نظر شما