شناسهٔ خبر: 131602 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیازی اساسی در جهت پیگیری مشکلات کشور است

اصفری43 نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: امروز حفره ای که در مسئله اقتصاد به وجود آمده کوچک نیست لذا لازم است با تلاش های صورت گرفته یک مدیریت جهادی تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرد.

به گزارش «نماینده» محمدحسن آصفری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در خصوص ارزیابی تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد از جمله رشد بیکاری و مسائل اقتصادی، بی توجهی به تولید داخلی و عدم توجه به سیاست های کلان کشور و عدم استفاده از نیروهای شایسته مسئله ای است که قابل چشم پوشی نیست.

وی با اشاره به اینکه از منظر دیگر در بعد سیاست خارجی امروز دولت نتوانسته شعارهایی که در زمان انتخابات سر داد را عملیاتی کند، گفت: لذا از آنجا که انقلاب ما رویکردی مردمی دارد امروز نیاز اساسی به شکل گیری جبهه ای متشکل از نیروهای انقلابی احساس می شود که برای حل مشکلات کشور اقداماتی را در حوزه بهداشتی، درمانی، امنیتی، معیشت مردم و حل معضل بیکاری انجام دهد.

آصفری افزود: امروز حفره ای که در مسئله اقتصاد به وجود آمده کوچک نیست لذا لازم است با تلاش های صورت گرفته یک مدیریت جهادی تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لذا شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب به دلیل خلاهای بیان شده مورد نیاز است که امیدواریم همه دلسوزان نظام و انقلاب نیز به این جبهه بپیوندند.

نظر شما