شناسهٔ خبر: 131407 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

حمایت جمعیت رهپویان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب

پرویز سروری/2 دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب به دنبال یک تغییر جدی در شان نظام جمهوری اسلامی است که رانت فساد را برنتابد و با تمام توان در برابر آن ایستادگی کند.

 به گزارش «نماینده» پرویز سروری "دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی" در خصوص ارزیابی جبهه مردمی نیروهای انقلاب  گفت: تشکیل این جبهه اقدام مبارکی است؛ یک مجموعه خودجوش که از دل ملت جوشیده و فرایند انتخاب نیروهای انقلاب را از پایین به بالا تعیین می‌کند یعنی یک فضای ملی در کشور ایجاد می کند که تمام نیروهای انقلاب را درگیر شناخت نیروهایی مورد نظرمی کند و براساس یک فرایند مردمی و منطبق با خواست مردم چهره های شایسته شناسایی خواهند شد.

وی اعضای تشکیل دهنده این جبهه مردمی را چهره های سلامت، ساده زیست و دل سوز نظام دانست و تصریح کرد: دغدغه این افراد برای جلو بردن اهداف انقلاب مشخص است و به همین دلیل باید از تشکیل این جبهه جدید استقبال کرد و این را به عنوان یک پدیده مردمی کمک کرد.

سروری ابراز امیدواری کرد: جبهه جدید بتواند فضای کشور را برای مبارزه با زیاده خواهی هایی که امروز در بین برخی مدیران دیده می شود و سفره انقلاب را سفره خود می دانند مهیا کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به نظر می رسد این جبهه به دنبال یک تغییر جدی در شان نظام جمهوری اسلامی است که رانت فساد را برنتابد و با تمام توان در برابر آن ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران مستحق این نیست که با گذشت نیم قرن از پیروزی انقلاب شاهد آن باشد که یک سری انقلاب را در خدمت خود بدانند، گفت: این مسئله در حقیقت انحراف در مسیر انقلاب است ومن فکر می کنم جریان جبهه مردمی نیروهای انقلاب از آنجا که فراجناحی و به دنبال مبانی انقلاب است باید مورد حمایت قرار گیرد.

سروری در پایان این گفتگو تاکید کرد: البته حمایت ما از این جبهه تا جایی است که این جریان بر روی تغییر و کارآمدی خود بایستد تا با دستاوردهای خود منویات انقلاب را به منصه ظهور برساند.  

نظر شما