شناسهٔ خبر: 131275 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بذرپاش در دیدار شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

انقلابی‌نمایان خسته تحریم‌ها را به ملت تحمیل کردند حال طلبکار شده‌اند

بذرپاش/2 تحریم را به ملت تحمیل کردند و علیه جمهوریت شورش کردند، حال طلبکار ملتند و تحریم را به جریان انقلابی نسبت می دهند و متاسفانه این جریان هم نتوانست اساس موضوع را تبیین کند.آقازاده مسئله دار با سناتورهای آمریکایی جلسه می گذارد و آنها را تشویق به تحریم ملت ایران می نماید...

به گزارش «نماینده» بذرپاش در دیدار شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره خون و مجاهدت انسانهای کم نظیری در تاریخ است که در رأس آنها امام عزیزمان قرار داشت؛ امامی که تاریخ به او مدیون است و کسانی که اکنون یادی از رشادت های این پیر شجاع نمی کنند، و فقط سعی می کنند امامی را معرفی کنند که با واقعیت فرسنگ ها فاصله داشت و اگر ایشان  این امامی که  جریان اشرافی و واداده در ایران تعریف می کنند بود، اصلا توان انقلاب و خروش ملت بزرگ ایران را نداشت و اصلا این امام مدنظر آنها مگر می توانست استبداد و استعمار را از این کشور بیرون کند، این امام مدنظر آنها حتی توان توجیه خانواده خود را هم نداشت. نسل سومی مومن و بانشاط و انقلابی کشور ما امام را ندیده عاشقش شده اند و در مسیرند؛ خود را یاور مردم می دانند و حامی مسیر اصلی انقلاب و امام و رهبری و حرکت این ملت را این نسل تقویت کرده و به جلو می برد. هر کجا از آرمانهای والای انسانی فاصله گرفتیم شروع مشکلات ما از همانجا بود. مردم عزیز ما اگر هر مشکلی را تحمل کنند بی عدالتی را تحمل نمی کنند. خیلی می گویند اگر منابع در کشور کم است، چرا برای برخی اینقدر زیاد است؟ این را چگونه باید برای مردم توجیه کرد؟
     نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تشریح وضعیت کشور و یادآوری برخی شاخص های اقتصادی و نیز اقدامات صورت گرفته برای بهبود شرایط اقتصاد کشور، بی توجهی به آثار مخرب انتظار طولانی مدت برای حصول توافق را تاسف بار دانست و بیان داشت : این انتظار طولانی مدت در کنار بالا رفتن سرسام آور هزینه های تولید در کشور باعث شده است تلاش ها برای تزریق منابع به واحد های تولیدی و تامین نقدینگی لازم برای سرمایه در گردش بنگاهها و طرح های مشابه برای تحریک تقاضا موثر نبوده و کشور از رکود خارج نشود. وی با اشاره به نقدینگی بالای ۱۱۱۵ هزار میلیارد تومانی که نسبت به ابتدای دولت یازدهم بیش از دوبرابر افزایش داشته است عدم توجه دولت به حوزه های مهم و اثرگذاری چون مسکن را یکی از دلایل تشدید رکود در کشور دانست. همه کارشناسان و محققان اذعان دارند ظرفیت تولید مسکن اگر فعال  می شد حتما ما این شرایط رکودی با این مقیاس بالا را نداشتیم.
بذرپاش در بخش پایانی صحبت خود تاکید داشت:عده ای انقلابی نمای خسته و بریده از مسیر که از ابتدای انقلاب در مصادر و مناصب بوده اند و خودشان و فرزندانشان از مواهب مادی و معنوی آن حداکثر بهره را برده اند، حال سعی می کنند ناکارآمدی ها را بعد از ۳۷ سال به انقلابیون نسبت دهند و آنها را مقصر این ضعفها قلمداد کنند. انقلابیونی که نه تنها خسته نشده اند بلکه کمترین تاثیر را در مشکلات داشته اند، حال باید پاسخگوی برخی ناکارآمدی ها باشند. تحریم را به ملت تحمیل کردند و علیه جمهوریت شورش کردند، حال طلبکار ملتند و تحریم را به جریان انقلابی نسبت می دهند و متاسفانه این جریان هم نتوانست اساس موضوع را تبیین کند. آقازاده مسئله دار با سناتورهای آمریکایی جلسه می گذارد و آنها را تشویق به تحریم ملت ایران می نماید، این روش، ناجوانمردانه ترین مدل کنش سیاسی در یک جامعه است که شما حاضر باشید با دشمنان این مرز و بوم رایزنی کنید و مردم خودت را تحریم کنی تا احیانا نظرات خودت را به کشور تحمیل کنی. این کشور و مردم و نظام خیلی مظلومند که با این افراد طرفند.
در ابتدای این دیدار ابوالفضل مظاهری دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن اشاره به اهمیت انتخابات سال ۹۶ در سرنوشت کشور گفت: اتحادیه ما با توجه انتخابات سال پیش رو بنا دارد جلساتی را با سیاسیون برگزار کند تا نکات مد نظر خود در مورد انتخابات را اعلام کند
پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در ادامه با بیان اینکه  باید برای حل مشکلات اقتصادی، فساد اقتصادی و آسیب های اجتماعی فکری کرد گفت: گروه های سیاسی را به تشکیل کارگروه هایی برای ارائه ی راهکار و ایده حل مشکلات و نیز معرفی تیم کاری برای انتخابات سال پیش رو دعوت می کنیم.
مرادی در این جلسه با یادآوری پایان دهه ی چهارم انقلاب اسلامی  و ناکارآمدی موجود خصوصا در اقتصاد و مشکلات فساد  و آسیب های اجتماعی، این ناکارآمدی را آسیبی برای آینده ی انقلاب اسلامی عنوان نمود. وی رسیدگی به این مشکلات را وظیفه ی همه‌ی گروه ها و جریانات خصوصا گروه های دلسوزان انقلاب اسلامی دانست و گفت معتقدیم آن روز ها ای حل مشکلات کشور احساس وظیفه نمایند. سرنوشت انتخابات هر چه باشد و رئیس جمهور بعدی ایران هر که باشد باید برای اداره ی کشور و حل مشکلاتی مانند رکود سنگین حاکم برنامه داشته باشد.
وی همچنین بیان داشت: معتقدیم لازم است تیم کاری نامزد ها در حوزه های مختلف به مردم معرفی شود. باید مشخص باشد که رئیس جمهور آینده می خواهد با چه تیم کاری برنامه های کاری خود را اجرائی نماید. بر این اساس مردم باید دست کم عناصر کلیدی رئیس جمهور آینده خصوصا در بخش های اقتصادی را بشناسند. این به آینده ی انقلاب اسلامی کمک می کند.

نظر شما