شناسهٔ خبر: 131267 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عدم استیضاح آخوندی با این همه مشکل در وزارت راه ظلم به مردم است

آخوندی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مردم از وضعیت جاده‌ها کلافه هستند، حمل و نقل ریلی هم که با وضعیت نامناسبی روبرو است، معلوم نیست وزیر راه و مسکن چه می‌کند. با این همه مشکل عدم استیضاح آخوندی ظلم به مردم است.

به گزارش «نماینده» متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ، با اشاره به مشکلات جاده‌های کشور گفت: سالانه تعداد زیادی از هموطنان ما در مسیرهای جاده‌ای و ریلی کشور جان خود را از دست می‌دهند و متاسفانه سوء مدیریت مسئولان این حوزه باعث شده که این مشکلات روز به روز بیشتر شود و هر روز شاهد حوادث بیشتری در این رابطه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به موضوع استیضاح وزیر راه، افزود: استیضاح آخوندی کوچکترین کاری بود که در این دولت می‌شد در راستای حل مشکلات مردم انجام داد. متاسفانه وزیر راه بجای پرداختن به مسائل وزارتخانه به دنبال مسائل حاشیه‌ای است.

منتظمی ادامه داد: رکود در بازار مسکن و بلاتکلیفی در رابطه با مسکن مهر مردم را با مشکلات زیادی روبرو کرده است، و این در حالی است که رهبر انقلاب هم بر اتمام مسکن مهر تأکید کردند و یکی از نیازهای اولیه در قانون اساسی نیز مسکن عنوان شده  است که اخوندی آن را مزخرف می‌داند.

این فعال دانشجویی یادآور شد: مردم از وضعیت جاده‌ها کلافه هستند، حمل و نقل ریلی هم که با وضعیت نامناسبی روبرو است، معلوم نیست وزیر راه و مسکن چه می‌کند. با این همه مشکل عدم استیضاح آخوندی ظلم به مردم است.

نظر شما