شناسهٔ خبر: 130951 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شیطان بزرگ زبانی جز زبان زور را نمی‌فهمد

محمدعلی پورمختار/2 عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: تجربه برجام و آزادی حلب نشان داد که مذاکره با استکبار راه به جایی نمی‌برد و تنها راه مقابله با استکبار مقاومت است و آنها زبانی جز زبان زور را نمی‌فهمند.

به گزارش «نماینده» محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزادی شهر حلب از دست تروریست‌ها توسط ارتش سوریه و نیروهای مقاومت، اظهارداشت: همانطور که امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد در مورد حلب نیز باید گفت که حلب را نیز خدا آزاد کرد.

وی افزود: تجربه آزادی حلب نشان داد که تنها راه مقابله با دشمن استکباری و ایادی آن مقاومت است و اگر غیر از مقاومت رویه دیگری را در خصوص حلب در پیش می‌گرفتیم باید این شهر را از دست رفته می‌دیدیم.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: رمز پیروزی و موفقیت ما در گرو ایستادگی و مقاومت است و در واقع باید با استکبار همانند خود آن رفتار کرد و امیدواریم که هر چه زودتر شاهد آزادی موصل نیز از دست تروریست‌ها باشیم.

پورمختار خاطرنشان کرد: تروریست‌ها حلب را به دژ مستحکم و پایگاهی برای خود تبدیل کرده بودند و فکر نمی‌کردند که این شهر به دست مردم بیفتد و حتما آزادی شهر حلب از دست تروریست‌ها تأثیر خود را بر اتفاقات بعدی در منطقه به نفع جریان مقاومت خواهد گذاشت.

وی در پایان گفت: تجربه برجام نشان داد که مذاکره راه به جایی نمی‌برد و باید یکپارچه و متحد در برابر استکبار ایستاد و با آن مبارزه کرد. چرا که شیطان بزرگ زبانی جز زبان زور را نمی‌فهمد.

نظر شما