شناسهٔ خبر: 130884 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آخوندی از اول هم نباید وزیر می‌شد و زودتر از اینها باید استیضاحش می‌کردند

عبدالملکی/1 کارشناس مسائل اقتصادی با انتقاد از عملکرد وزیر راه و شهرسازی گفت: آخوندی نباید از اول به عنوان وزیر انتخاب می‌شد و باید نمایندگان مجلس به‌خاطر عملکردش خیلی پیش از اینها استیضاحش می‌کردند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الله عبدالملکی کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه عملکرد وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن به هیچ‌وجه مطلوب نبوده است، گفت:‌ طبق اصل ۳۱ قانون اساسی تأمین مسکن به عنوان وظیفه دولت تأکید شده و با توجه به اینکه رئیس‌جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است، باید در سیاست‌های خود تجدیدنظری صورت دهد.

عبدالملکی با تأکید بر اینکه دولت نمی‌تواند نسبت به مسکن مردم بی‌تفاوت باشد، تصریح کرد: طبق قانون دولت موظف به تأمین مسکن برای اقشاری است که نمی‌توانند صاحب مسکن شوند و ما چنین اقدامی را از سوی وزیر فعلی راه و شهرسازی شاهد نبوده‌ایم.

وی ادامه داد: رکود در بخش مسکن موجبات ایجاد رکود در سایر حوزه‌های اقتصادی را نیز فراهم می‌کند و عملکرد ایشان قطعاً تأثیرات زیادی را بر سایر بخش‌های اقتصادی داشته و کارنامه اقتصادی دولت را تحت‌تأثیر قرار داده است.

کارشناس مسائل اقتصادی در پایان با انتقاد از عملکرد وزیر راه اظهار داشت: آقای آخوندی از اول هم نباید به عنوان وزیر انتخاب می‌شد و حتی با توجه به عملکرد ضعیف‌شان استیضاح ایشان نیز باید خیلی زودتر از اینها به مرحله عمل می‌رسید.

نظر شما