شناسهٔ خبر: 130880 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پافشاری استیضاح‌کنندگان بر استیضاح وزیر

موسوی لارگانی/2 نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه آخوندی در حوزه «راه» توانمندی ندارد، گفت: نمایندگان مجلس استیضاح وزیر راه را با هدف ایجاد التیامی برای داغدیدگان حادثه قطار تبریز - مشهد پیگیری می‌کند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در اظهارنظر عباس آخوندی وزیر راه پس از حادثه قطار تبریز - مشهد به شخصیت ملت ایران توهین شد، گفت: عنوان این مطلب که حادثه‌دیدگان و قربانیان بیمه بوده و خسارت‌شان را بیمه پرداخت خواهد کرد از زبان وزیر راه توهین بزرگی به مردم ایران بود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با ذکر این نکته که در اکثر نقاط دنیا حمل‌ونقل ریلی امن‌ترین نوع حمل‌ونقل است، اظهار داشت: به رغم‌ این، هرچند یک بار شاهد بروز حادثه‌ای در راهها و جاده‌های کشور هستیم که واقعاً جای تأسف دارد.

موسوی لارگانی با تأکید براینکه عملکرد آخوندی در حوزه‌های مسکن و راه قوی نبوده است، گفت: این به آن علت است که آقای آخوندی از وزارت مسکن و شهرسازی سابق به وزارت راه و شهرسازی آمده و لذا در بحث راه ها توانمندی ندارد.

وی از پافشاری استیضاح‌کنندگان بر استیضاح وزیر راه و شهرسازی سخن گفت و ادامه داد: اگر نمایندگان بخواهند به وظیفه نمایندگی خود عمل کنند به آقای آخوندی رأی اعتماد مجدد نمی‌دهند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند که فرصت کمی تا پایان عمر دولت یازدهم باقی مانده است اما نمایندگان مجلس  استیضاح‌ وزیر راه را با هدف ایجاد التیامی برای داغدیدگان و حادثه‌دیدگان قطار تبریز - مشهد پیگیری می‌کنند.

نظر شما