شناسهٔ خبر: 130803 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

جزئیاتی از نشست ویژه فراکسیون امید با موضوع «محمود صادقی»

محمود صادقی فراکسیون امید نشست ویژه خود را به بررسی موضوع محمود صادقی با حضور وی اختصاص داد.

به گزارش «نماینده»، اعضای هیئت رئیسه فراکسیون امید(اصلاح‌طبان) دوشنبه گذشته (۱۵ آذر) جلسه ویژه‌ای با دستور کار مشخص داشتند.

بر اساس این گزارش، محور این جلسه بررسی اظهارات اخیر «محمود صادقی» بوده که در آن برخی اعضای ارشد این فراکسیون، توصیه‌هایی به هم فراکسیونی خود درباره اظهارات اخیرش به او داشته‌اند.

به تازگی اظهارات، نوشته‌ها و طرح برخی ادعاها از سوی «محمود صادقی» عضو فراکسیون امید با واکنش‌ها و حواشی زیادی در محافل سیاسی و رسانه‌ای روبه‌رو شده است.

در همین زمینه محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» ضمن تائید برگزاری چنین جلسه‌ای، جلسه مذکور را  اینگونه روایت می‌کند: «اینکه از سوی اعضای فراکسیون تذکری به بنده برای اظهاراتم داده شده، نادرست است البته در این جلسه اعضا بر این نکته تاکید داشتند که باید در کارها هماهنگی بیشتری با فراکسیون داشته باشم».

مصطفی کواکبیان عضو ارشد فراکسیون امید در جلسه علنی روز چهارشنبه (۱۷آذر) مجلس در تذکری شفاهی گفته بود «برخی در فضای مجازی درباره عملکرد اصلاح‌طلبان مجلس و فراکسیون امید مطالبی عنوان می‌کنند؛ قطعاً اصلاح‌طلبان و اعضای فراکسیون امید در زمینی که دیگران برای ما طراحی کرده‌اند، بازی نمی‌کنند. ما از حقوق نمایندگان و مجلس قطعا دفاع می‌کنیم و هیچ وقت نمی‌خواهیم مجلس ششم تکرار شود».

به گزارش تسنیم، اخیراً محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید(اصلاح‌طلبان) مجلس خواستار بررسی موضوع «محمود صادقی» در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شده بود.

به دنبال شکایت‌های مدعی العموم، دانشجویان بورسیه‌ای و نماینده مردم کاشان از محمود صادقی، پرونده این نماینده عضو فراکسیون امید یکشنبه و چهارشنبه هفته گذشته در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شد.

اعضای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در جلسه رسیدگی به پرونده صادقی  با اعلام اینکه برخی اظهارات وی در چارچوب ایفای وظایف نمایندگی نبوده است، پرونده این نماینده عضو فراکسیون امید را به دستگاه قضا ارجاع دادند.

نظر شما