شناسهٔ خبر: 130580 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

به بهانه مبارزه با جرائم سازمان یافته نباید اسرار نظام در اختیار خارجی‌ها قرار بگیرد

قاضی پور نمایندگان موافق و مخالف لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لهستان را اظهار داشتند.

به گزارش «نماینده» در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در مخالفت با لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لهستان گفت:در موافقتنامه با کشورهای مختلف باید به همه مسائل توجه شود.

قاضی پور افزود:در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را تقدیم کرده است و این کار باعث شده است تا با موضوع قاچاق مواد مخدر نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا مقابله شود.

وی ادامه داد:خانواده‌های بسیاری از شهدا، عزیزان خود را در راه مبارزه با مواد مخدر از دست داده‌اند؛ این درحالی است که آمریکایی‌ها و غربی‌ها با بهانه حقوق بشری در اتحادیه اروپا و سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران قطعنامه صادر می کنند.

قاضی‌پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها گفت: آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد هستند و این موضوع در نقض برجام بار دیگر ثابت شد، نباید به بهانه مبارزه با جرائم سازمان یافته اسرار و اطلاعات نظام در اختیار خارجی‌ها قرار بگیرد.

برای مبارزه با جرائم سازمان یافته باید مراودات و تعاملاتی داشت

براساس این گزارش؛ "کولیوند" نماینده مردم کرج درمجلس، افزود: وجود لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته بین دولت جمهوری اسلامی ایران و لهستان لازم است، ما باید نسبت به این جرائم توجه کنیم.

کولیوند ادامه داد:برای مبارزه با جرائم سازمان یافته باید مراودات و تعاملاتی داشت تا بتوانیم این جرائم سازمان یافته را کنترل کنیم، بنابراین مطلوب است به این موافقتنامه رأی موافق داده شود.

نظر شما