شناسهٔ خبر: 129845 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حسین طلا:

مذاکره کنندگان هسته‌ای به جمع دلواپسان پیوسته‌اند

حسین طلا/431 نماینده سابق مجلس با بیان اینکه مذاکره کنندگان هسته ای به جمع دلواپسان پیوسته اند، گفت: دولتمردان باید از پیروزی ترامپ نگران باشند؛ زیرا وی می گوید من الزامی برای اجرای برجام ندارم.

به گزارش «نماینده» حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در خصوص توافق هسته ای و منتقدان برجام اظهار کرد: یک زمانی دولتمران و طرفدارانشان در مسئله ای مانند برجام به منتقدان واژه کاسب تحریم را اطلاق کردند. آیا امروز خود آنها و مذاکره کنندگان هسته ای پس از انتخاب ترامپ به جمع دلواپسان هسته ای نپیوسته اند؟

وی افزود: دولتمردان ما را متهم به تندروی می کنند اما آیا می‌توانند بگویند کدام اقدام و حرف ما تندروی بود؟ رئیس‌جمهور گفت نباید قلم ها را بشکنیم و خبرنگاران را در بند بکشیم ولی رئیس قوه قضائیه اعلام کرد شخص رئیس جمهور بارها از من درخواست کرده است که دستگاه قضایی این کارها را انجام دهد.

طلا گفت: دولتمردان یازدهم می گویند اعضای دولت سابق کسانی بودند که اموال مردم را غارت کردند اما باید از آنها پرسید چرا برداشت و اختلاس ۸ هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان را وام و معوقه می نامند؟

نماینده مردم تهران در مجلس نهم تصریح کرد: این سخنان از سوی دولتمردان بیان می‌شود اما حقیقت از نگاه مردم پوشیده نخواهد ماند. البته آنها می‌توانند برای مدتی با اینگونه سخنان مردم را از مسائل اصلی منحرف کنند اما مردم داناتر از این حرف ها هستند که فریب فضاسازی های کاذب را بخورند.

وی افزود: امروز یک جریان سیاسی خاص در کشور همواره قصد دارد فضای کشور را دوقطبی کند چرا که نان آنها در دعوا راه انداختن است. اینکه دولت اتاق فکری برای انتخابات شوراها تشکیل داده و از این طریق مسائل حاشیه ای علیه شورای شهر و شهرداری را مطرح می کند چیز عجیبی نیست.

طلا گفت: یک جریان خاص سیاسی در کشور با شعارهایی که داد رای مردم را به سمت خود جلب کرد اما امروز باید پاسخ بدهند با شعارهایی که سر دادند به چه دستاوردی رسیدند. آیا شغل ایجاد کردند؟ آیا چرخ صنعت را چرخاندند؟ و آیا بیکاری را از بین بردند؟

نماینده مردم تهران در مجلس نهم اظهار کرد: این جریان مدعی است که بزرگترین دستاوردش برجام است اما ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا می گوید من الزامی به اجرای برجام ندارم. اینها هیچ چک، سفته و ضمانتی برای برجام از آمریکایی ها نگرفتند بنابراین آیا نباید از انتخاب ترامپ دلواپس و نگران باشند؟

وی گفت: امروز مذاکره کنندگان هسته ای همچنین دولتمردان مدت زیادی است که به جمع دلواپسان برجام پیوسته اند.

نظر شما