شناسهٔ خبر: 129534 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

درِگوشی؛

گعده سیاسی در خیابان بهشتی

خبر ویژه

هفته نامه «نماینده» - شنیده شده جلسات و گعده‌های اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات شوراها مدتی است در خیابان شهید بهشتی برگزار می‌شود.

در این جلسات که با محوریت یک مقام بلند پایه دولتی تشکیل می‌شود پیرامون برنامه‌ریزی جریان اصلاحات در انتخابات شوراها و نحوه تقابل با مدیریت شهری بحث و بررسی می‌کنند.

تعدادی از اصلاح‌طلبان شورا نیز در این جلسه شرکت می‌کنند.

یکی از اصلاح‌طلبان شورا در این جلسه با اشاره به اینکه نباید نگران حضور و نقش‌آفرینی اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها باشیم، گفت: در انتخابات گذشته تعدادی از اصلاح‌طلبان شاخص از حضور در انتخابات محروم شدند اما در این دوره (دوره پنجم) دیگر جای نگرانی وجود ندارد؛ ما در این دوره شاهد حضور گزینه‌های سرشناس در فهرست اصلاح‌طلبان خواهیم بود.

شنیده‌ها حاکی است، از مینو خالقی «نامزد اصلاح‌طلبان در اصفهان» که آرای او توسط شورای نگهبان در انتخابات مجلس دهم باطل شد، خواسته شده برای حضور در انتخابات شوراها از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کند. او حضور و یا عدم حضور خود در انتخابات را نه تائید و نه رد کرده و گفته: هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ام، اما قطعاً اگر به جمع‌بندی نهایی برسم، جزئیات برنامه‌ام را اعلام خواهم کرد.

نظر شما