شناسهٔ خبر: 128839 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

درِگوشی؛

اصلاح‌طلبان در ولنجک چه می‌کنند؟

خبر ویژه

هفته نامه«نماینده»- شنیده شده گعده‌های اصلاح‌طلبان در ولنجک به‌صورت منظم و با هماهنگی سیدعلی‌اکبر محتشمی‌پور «عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز»، برگزار می‌شود.

در این جلسان برخی از اعضای شاخص اصلاح‌طلبان از مجمع روحانیون، مجمع نیروهای خط امام(ره) و رهبری، عبدالله نوری و اعتماد ملی شرکت می‌کنند و پیرامون حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آینده بحث و بررسی می‌نمایند. قرار است این جلسات استمرار داشته باشد.

خبر دیگر مربوط به تحرک تشکل‌های تندروی اصلاح‌طلب در عرصه انتخابات است. جریان تندروی اصلاحات با توجه به نقش جدّی انجمن مدرسین دانشگاه‌ها به‌عنوان تشکل همسو با احزاب منحله (حزب منحله مشارکت و سازمان منحله مجاهدین انقلاب) و کارنامه ناموفق حجت‌الاسلام «رهامی» در انتخابات پیشین شورای شهر تهران و همچنین تک‌روی‌های وی پس از تشکیل کمیته انتخابات خارج از چارچوب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاحات باعث شده است که تصمیم جمعی به سمت حذف ساختاری رهامی و جایگزینی «محمود صادقی» در این تشکل سیاسی شود. همچنین شنیده‌ها حاکی است ستادی فعال شده تا با نامزدسازی و تحریک افراد غیرمؤثر برای حضور و نیز تخریب نامزدهای دارای محبوبیت، مانع حذف اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آینده شوند.

شایان ذکر است، از جمله اقدامات و تحرکات ستاد مذکور، راه‌اندازی کانال‌های متعدد است.

نظر شما