شناسهٔ خبر: 128248 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

درِگوشی؛

آیا روحانی برای حضور در انتخابات تردید دارد؟

خبر ویژه

هفته نامه «نماینده» - گفته می‌شود یکی از دلایل تردید روحانی برای حضور در عرصه انتخابات سال ۹۶، اعلام موضع رسمی هاشمی‌رفسنجانی بود، موضع او به رئیس مجمع تشخیص منتقل و او حمایت خود را اعلام و حتی از احتمال پیروزی روحانی در انتخابات سال آینده سخن گفت.

همچنین شنیده می‌شود در جلسات سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تعیین شده است که فعالان و اعضای فراکسیون امید به صورت کامل از اقدامات دولت حمایت نکنند و انتقادهای وارده هم مطرح شود تا بدین‌وسیله جامعه تلقی نکند تمامی تحرکات دولت مورد تأیید اصلاح‌طلبان است.

شنیده‌ها حاکی است، اصلاح‌طلبان به خاطر رسانه‌ای کردن اختلافاتشان با روحانی، تحت فشار قرار گرفته‌اند. این واکنش پس از آن بود که ملاقات حسن روحانی با موسوی‌خوئینی‌ها «دبیر مجمع روحانیون» ـ در منزل رئیس‌جمهور ـ رسانه‌ای و اعلام شد. گفته می‌شود در این ملاقات به وی هشدارهای لازم داده‌شده که دارای سازمان رأی مستقل نیست و نباید با طناب پوسیده برخی افراد به چاه برود، سازمان رأی او در انتخابات ۹۶ جریان اصلاحات خواهد بود و اگر کسی دچار توهم شده و احساس ‌کند آقای روحانی جدا از آرای اصلاح‌طلبان می‌تواند رئیس‌جمهور شود، سخت در اشتباه است.

نظر شما