شناسهٔ خبر: 125947 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

درِگوشی؛

تایید و تکذیب‌های احتمال تغییر رئیس ستاد انتخابات

مقیمی شنیده شده به واسطه عدم رضایت استانداران، احتمال تغییر رئیس ستاد انتخابات در آینده نزدیک افزوده شده است.

هفته نامه «نماینده» پیش از این از جابه جایی و تغییر و تحول در معاونت سیاسی وزارت کشور خبر داد و نوشت: اگرچه «محمدحسین مقیمی» به سختی برای معاونت سیاسی وزارت کشور انتخاب شد اما به واسطه عدم رضایت استانداران، احتمال تغییرش در آینده نزدیک افزوده شده است.

معاونت سیاسی بر اساس یک عرف رایج، رئیس ستاد انتخابات خواهد شد و مقیمی پس از مدت‌ها خالی ماندن صندلی، در دی ماه سال ۹۳ انتخاب شد.

انتشار این خبر توسط «نماینده»، با واکنش سخنگوی ساختمان فاطمی مواجه شد و حسینعلی امیری"سخنگوی وزارت کشور"، احتمال تغییر رئیس ستاد انتخابات را رد کرد. با این حال خبر تغییر و تحول در معاونت سیاسی وزارت کشور سوژه رسانه های حامی دولت هم شد.

سایت خبری انتخاب، با اشاره به تغییر و تحولات در ساختمان فاطمی، خبر داد: مهمترین گزینه برای معاونت سیاسی وزارت کشور، «احمدی» معاون فعلی شریعتمداری (معاون اجرایی رئیس جمهور) است.

همچنین سایت پویش"رسانه ای که توسط تعدادی از جوانان اصلاح طلب مدیریت می شود" در کانال اطلاع رسانی خود اعلام کرد: در روزهای گذشته اخباری مبنی بر آغاز تغییرات در دولت منتشر شد، از جمله تغییر در وزارت صنعت، معدن و تجارت که پویش نیز پیش از این خبر از این تحولات داده بود. به نظر می‌رسد  مقیمی به زودی به معاونت عمرانی وزارت کشور می‌رود و جای خود را به میرلوحی می‌دهد تا در کنار دیگر تغییرات زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را مهیا کند.

 

 

 

نظر شما