شناسهٔ خبر: 125804 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

سمپاشی‌های انگلیسی چهره درخشان امام خمینی را مخدوش نمی کند

ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص گفت: بحمدالله چهره امام (ره) مثل خورشید می‌درخشیده و می‌درخشد و با این قبیل سمپاشی‌ها، چهره ایشان مخدوش نمی‌شود.

به گزارش «نماینده»، علی‌اکبر ولایتی مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری در گفتگو با مهر در خصوص جعل سند شبکه انگلیسی BBC در رابطه با امام (ره) اظهار داشت: ما هیچ‌گاه از این نوع سمپاشی‌های تبلیغاتی که از سوی کشورهایی نظیر انگلیس علیه ما می‌شود، تعجب نمی‌کنیم.

وی افزود: همواره اینها علیه مردم ایران، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران سمپاشی کرده‌اند و این هم از آن جمله است.

ولایتی ادامه داد: اینکه به یک نشانی مجهول و معجول اشاره کردند که در فلان جا سندی است که نشان می‌دهد که امام (ره) به طور مثال با کندی ارتباط داشته، این یک جعلی است که بارها آن را تکرار کرده اند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دشمنان برای آنکه وجهه جمهوری اسلامی ایران و انقلاب ما را مشوه کنند، سمپاشی تبلیغاتی علیه ما انجام می‌دهند، افزود: بحمدالله چهره امام (ره) مثل خورشید می‌درخشیده و می‌درخشد و با این قبیل سمپاشی‌ها، چهره ایشان مخدوش نمی‌شود.

ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: ما با این نوع کارها و فریب‌های تبلیغاتی آنها آشنا هستیم و تعجب هم نمی‌کنیم و کسی هم در دنیا این حرف های نامربوط را باور نمی‌کند.

نظر شما