شناسهٔ خبر: 125590 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

کاظم جلالی بازهم بانی انشقاق می شود؟

کاظم جلالی/* لاهوتی تأکید کرد: فراکسیون اعتدال هفته آینده اعلام موجودیت می کند. با توجه با عملکرد کاظم جلالی در فراکسیون رهروان مجلس نهم و شخصیت مستقل او به نظر می رسد که مناسب ترین گزینه برای ریاست این فراکسیون است.

به گزارش «نماینده»؛ مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در گفت و گو با «اعتمادآنلاین» با تایید خبر تشکیل فراکسیون اعتدال گفت: فراکسیون سوم با مشی اعتدال در حال شکل گیری است و من از اعضای هیات موسس آن هستم و هفته آینده هم رسما اعلام موجودیت می کند و تشکیل هیات رییسه می دهد.

وی در ادامه افزود:‌ اعضای این فراکسیون افراد مستقلی هستند متشکل از اصولگرایان، اصلاح طلبان معتدل و مستقل ها که به نظر می رسد اعضای آن از 100 نفر نیز بالاتر باشد. البته هنوز نامی نیز برای آن انتخاب نشده است.

لاهوتی گفت:  هنوز شخصی به عنوان رییس فراکسیون انتخاب نشده، چرا که هفته آینده انتخاب هیات رییسه داریم اما با توجه با عملکرد کاظم جلالی در فراکسیون رهروان  مجلس نهم و شخصیت مستقل او به نظر می رسد که مناسب ترین گزینه برای ریاست این فراکسیون است .

در پایان نماینده لنگرود و عضو هیات موسس فراکسیون اعتدال تاکید کرد: آقای لاریجانی یک شخصیت فرا فراکسیونی دارد، به گونه ای که می تواند رهبری فراکسیون ها را برعهده داشته باشد ونوعی  تعامل بین آنها برقرار کند.

گفتنی ست، روز گذشته اعضای این فراکسیون در مجلس دهم به ریاست کاظم جلالی برای اولین بار در تالار آیینه جلسه داشتند.

 

نظر شما