شناسهٔ خبر: 125069 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

واکنش محسن رضایی به دیدار فائزه هاشمی با بهائیان

کسانی که با مذاهب جعلی ارتباط برقرار می‌کنند در واقع به استعمار پیر و آمریکا علامت می‌دهند

محسن رضایی/* دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حمایت از مذاهب جعلی جنبه انسانی و حقوق بشری ندارد و اگر کسانی در ایران با این مذاهب جعلی ارتباط برقرار کنند جنبه سیاسی دارد.

به گزارش «نماینده» محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: استعمار پیر انگلیس، سه فرقه و مذهب جعلی را در میان مسلمانان ساخته است: بهائیت را در میان شیعیان، وهابیت را در میان اهل سنت و صهیونیزم را در سرزمین فلسطین و منطقه خاورمیانه تا با این اقدام تفرقه و شکاف را بین مسلمانان و ناامنی را در منطقه بوجود آورند.

امروز هم این حمایت ها بیش از گذشته و علنی است. آمریکا نیز، نزدیکترین ارتباط را در منطقه با اسراییل و عربستان که مرکز وهابیت است، دارد و بی محابا از بهائیت هم دفاع می کند.

حمایت از این مذاهب جعلی جنبه انسانی و حقوق بشری ندارد و اگر کسانی در ایران با این مذاهب جعلی ارتباط برقرار کنند جنبه سیاسی دارد و معنای علامت دادن به استعمار پیر و آمریکا می دهد.

به گزارش «نماینده»، اخیرا فائزه هاشمی با «فریبا کمال‌آبادی»، عضو ارشد بهاییت ایران دیدار کرده است که این دیدار، واکنش‌های شدیدی را درپی داشت.

نظر شما