شناسهٔ خبر: 124901 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا

۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه؛

نمایشگاه صنعت گردشگری در شهر خلاق اصفهان برگزار ‌می‌شود

معاون شركت نمايشگاه هاي بين المللي استان اصفهان از برگزاری هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری در شهر خلاق اصفهان از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش «نماینده» جواد جلیلی با اشاره به اینکه توسعه صنعت توریسم و گردشگري ارتباط مستقیمی با رشد اقتصادی استان و کشور دارد، افزود: سال گذشته به همت شهرداری اصفهان شاهد برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در اصفهان بودیم و در ابتدای سال جاری نیز همایش بین المللی تجارت و توریسم الکترونیک در اصفهان برگزار شد که این دو رویداد، زمینه بررسی دقیق فرصت های سرمایه گذاری در صنعت توریسم و جذب سرمایه های داخلی و خارجی را در این حوزه فراهم کرد.

وی ادامه داد: نمایشگاه صنعت گردشگری اصفهان نیز رویدادی در همین راستا است که در شهر خلاق اصفهان برگزار می شود و فرصت بی نظیری برای توسعه زیرساخت های این بخش خواهد بود.

معاون شرکت نمایشگاه های اصفهان، به رویکرد جدید مدیریت شهری مبنی بر توسعه فعالیت های دانایی محور، دانش بنیان و همچنین تأکید ویژه بر استفاده از ظرفیت های بخش گردشگری اشاره داشت و تأکید کرد: عنوان شهر خلاق، مسوولیت ما را در این خصوص افزون می سازد چراکه اصفهان با كسب عناوين جهاني و ظرفيت هاي دروني خود، بستر بسيار مناسبي براي رشد و توسعه و تبدیل شدن به قطب گردشگري كشور محسوب می شود.

وی اضافه کرد: برگزاری رویدادهای نمایشگاهي و سمینارهای بین‌المللی یکی از بهترین فرصت ها برای ظهور و معرفی توانمندی‌های ما در حوزه توريسم است.

به گفته جلیلی، هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری امسال با حضور مشارکت کنندگان مطرح از بخش های مختلف این صنعت برپا می شود.

نظر شما