شناسهٔ خبر: 124766 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر خبر داد:

بازشماری آرای ۱۰ صندوق حوزه انتخابیه اهر و هریس بدون تغییر نتایج

اهر و هریس.jpg رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر گفت: با وجود بازشماری آرای ۱۰ صندوق رای حوزه انتخابیه اهر و هریس و تغییر جزئی در تعداد آرای کاندیداها، نتایج دور دوم انتهابات مجلس در این حوزه تغییر نکرد.

به گزارش «نماینده» سید محمد عابدی، بیان کرد: بنا بر اعلام شکایت یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه اهر و هریس جهت بازشماری آرای صندوق های رای در این حوزه، نسبت به اعلام وصول شکایت این کاندیدا شمارش ۱۰ درصد از صندوق ها در فرمانداری اهر صورت گرفت.

وی ادامه داد: روند بازشماری آرای صندوق های انتخاب شده از سوی حسینیان که ۴ صندوق اهر، ۴ صندوق هریس و ۲ صندوق از خواجه بود در حضور هیئت های اجرایی، نظارت بر انتخابات و بازرسی انجام شد.

عابدی گفت: این صندوق ها جمعاً ۵ هزار و ۲۰۲ رای داشت که در نهایت با شمارش مجدد، آرای مهدی حسینیان سراجه لو ۱۵۱۰ رای و بیت الله عبدالهی ۳ هزار و ۶۹۱ رای شمارش شد که نهایتاً به رای حسینیان ۲ مورد اضافه و از آرای عبدالهی ۳ رای کسرشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر در پایان اضافه کرد: نتیجه بازشماری آرای ۱۰ صندوق حوزه اهر و هریس بدون تغییر قابل توجهی به ستاد انتخابات کشور ارسال شده است.

نظر شما