شناسهٔ خبر: 124681 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

متن نامه ۱۰۴ منتخب مجلس به لاریجانی برای موکول کردن بررسی برنامه به مجلس دهم

لاریجانی/1 متن نامه ۱۰۴ منتخب مجلس دهم به علی لاریجانی برای موکول کردن بررسی لایحه برنامه ششم به مجلس بعدی منتشر شد.

به گزارش «نماینده» محمد خدابخشی منتخب مردم الیگودرز در مجلس دهم، اظهار داشت: تعدادی از منتخبین جدید مجلس دهم نامه‌ای خطاب به ریاست مجلس نهم داشتیم که در آن از ایشان خواستیم با توجه به اینکه مجلس نهم زمان کافی برای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه ندارد، بررسی لایحه متوقف و به مجلس دهم ارجاع داده شود.

وی افزود: در این صورت با زمان و حوصله بیشتری نقاط ضعف این لایحه برطرف می‌شود و هم اهداف اولویت‌بندی شده و نقاط ضعفی که در خصوص برنامه‌ریزی وجود دارد برطرف خواهد شد.

منتخب مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: ۱۰۴ نفر از منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پای این نامه را امضا کردند که پس از آن به ریاست مجلس تقدیم شد و ریاست مجلس در پی آن دستورات لازم را صادر کرده است که خواست نمایندگان منتخب که در حقیقت بررسی دقیق‌تر این لایحه است مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش فارس، متن کامل این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس نهم شورای اسلامی

با عرض سلام و دعای خیر

احتراما نظر به جایگاه برنامه‌های پنج ساله در روند رشد و تعالی کشور و نیازمندی روند مصوب‌سازی چنین لوایحی به بحث و بررسی تفصیلی و جامع، همچنین با توجه به محدود بودن زمان در اختیار نمایندگان مجلس نهم درخواست می‌گردد دستور فرمایید تا بررسی و مصوب‌سازی لایحه برنامه ششم توسعه کشور به مجلس دهم محول گردد.

تا ان‌شاءالله شاهد افزایش همگرایی برنامه ششم با رهنمودهای مقام معظم رهبری (الگوی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، سیاست‌های کلی نظام و ...) و تقویت پیوندهای ضروری برنامه ششم با اسناد بالادستی باشیم.

با تجدید احترام

جمعی از نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم شورای اسلامی

 

نظر شما