شناسهٔ خبر: 124226 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز

نامزد مورد حمایت «فائزه» رای نیاورد

فائزه هاشمی 43 براساس آمار غیررسمی محمد بیرانوندی و محمدرضا ملکشاهی‌راد به عنوان نمایندگان حوزه انتخابیه خرم‌آباد به مجلس دهم راه یافتند.

به گزارش «نماینده»، براساس آخرین اخبار غیررسمی محمد بیرانوندی و محمدرضا ملکشاهی‌راد به عنوان نمایندگان حوزه انتخابیه خرم‌آباد به مجلس دهم راه یافته و مرتضی محمودوند نامزد مورد حمایت فائزه‌هاشمی و صادق زیباکلام از ورود به خانه ملت باز ماند.

در حالی که در هفته اخیر فائزه هاشمی با اعتراض مردم خرم آباد برای حمایت از محمودوند وارد خرم آباد شد و سبب ایجاد درگیری های زیادی در شهرشد  تا شاید بتواند برای محمودوند رای جذب کند اما مردم خرم آباد به فائزه هاشمی و محمودوند «نه» پر از معنا  گفتند تا به همه اثبات کنند که مردم شریف این دیار  فارغ از بازی های سیاسی همچنان با قدرت از ارزش های انقلاب و ولایت دفاع می کنند و اعتمادی به فتنه گران ندارند.

متاسفانه در روزهای اخیر توهین های زیادی از سوی محمودوند و برخی رسانه های خاص  حامی وی به نیروهای مومن و ارزشی خرم آباد شد که در روزهای آینده مفصلا به این موضوع می پردازیم.

گفتنی است هواداران فائزه هاشمی روز سه شنبه، با هتاکی و فحاشی به همسر شهید کجباف از مدافعان حرم که مؤدبانه قصد گفتگو با فائزه هاشمی را داشت، او را از سالن برگزاری یک همایش بیرون کردند.

نظر شما